ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 9 تير 1403
شنبه 9 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 24 بهمن 1395     |     کد : 175520

در دیدار آیت الله شبستری و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان عنوان شد؛

حفظ و مرمت اماکن مقدس مصداق بارز خدمت به مومنین است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حفظ و مرمت اماکن مقدس و عتبات عالیات مصداق بارز شعائر و ترویج دین مبین اسلام و خدمت به مومنین است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حفظ و مرمت اماکن مقدس و عتبات عالیات مصداق بارز شعائر و ترویج دین مبین اسلام و خدمت به مومنین است

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد، بر لزوم توجه و تلاش بیش از پیش برای بازسازی و مرمت اماکن مقدس تاکید کرد.

حفظ و مرمت اماکن مقدس مصداق بارز خدمت به مومنین است

آیت الله محسن مجتهد شبستری در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های این نهاد اظهار داشت: توجه به نگهداری و بهسازی بناهای مقدس مصداق بارز شعائر و ترویج دین مبین اسلام است.

وی به روایات و احادیث معصومین (ع) در خصوص سفارش به زیارت قبور مطهر اشاره کرد و افزود: تشرف به اماکن مقدس اسلامی بهانه و فرصت خوبی برای بازنگری در احوالات معصومین و تدبر در آموزه های بکر آنان است.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر حفظ اولویت برای کمک رسانی به مسلمانان جنگ زده و جبهه مقاومت خاطر نشان کرد: با وجود اهتمام امت مسلمان برای حمایت از هم کیشان درگیر دژخیم، در سالیان گذشته عنایت قابل تقدیری در خصوص اهدای نذورات به اماکن مقدس شده است.

پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت نیم ضریح تل زینبه

مسول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی نیز در این دیدار از پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت نیم ضریح تل زینبه خبر داد و گفت: تمامی مراحل طراحی و ساخت این  سازه توسط هنرمندان استانی صورت می گیرد.

علی داداش زاده همچنین از اتمام ساخت انبار امام حسن مجتبی (ع) در کربلای معلی خبر داد و خاطر نشان کرد: هم اکنون مراحل تجهیز و زیباسازی این بنا توسط متخصصان و  هنرمندان استانی در حال پیگیری است.


نوشته شده در   يکشنبه 24 بهمن 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode