ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 15 فروردين 1390     |     کد : 17502

سوره مهر در وضعيت مطلوب قرار دارد

رئيس سازمان تبليغات اسلامي با بيان اينکه «انتشارات سوره مهر الان در وضعيت نسبتا مطلوبي قرار دارد» اذعان داشت که هنوز راه‌هاي نرفته‌اي پيش روي اين انتشارات قرار دارد.

رئيس سازمان تبليغات اسلامي با بيان اينکه «انتشارات سوره مهر الان در وضعيت نسبتا مطلوبي قرار دارد» اذعان داشت که هنوز راه‌هاي نرفته‌اي پيش روي اين انتشارات قرار دارد.

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي خاموشي در توضيح اينکه چرا اين مطلوبيت را نسبي مي دانيم گفت: ما نبايد هيچ وقت به وضعيتي که هستيم قانع باشيم، بنابراين بايد افق هايمان ايده آل باشد و به طور طبيعي حرکت ما نسبي است و هر چه سرعت بيشتري پيدا کنيم به اهداف نزديک تر مي شويم. اما بايد توجه داشته باشيم که اين وضعيت مطلوب است چون مطالبات اجتماعي را تا اندازه اي پاسخگو بوده است.

وي درباره موفقيت هاي سوره مهر با اشاره به جمله اي از مقام معظم رهبري ادامه داد: سوره مهر بايد به قسمت کارهاي نکرده توجه کند نه به قسمتي که انجام داده است. رهبر معظم انقلاب اسلامي در يکي از صحبت هايشان فرمودند شما مسئولان فرهنگي به کارهاي کرده و انجام داده زياد نپردازيد به کارهايي که انجام نداده ايد و شرح وظايف تان بوده است بپردازيد.

دكتر خاموشي با بيان اينکه «انتشارات سوره مهر در زمينه دفاع مقدس و انقلاب اسلامي و ديگر حوزه هايي که مشمول است خوب بوده و با مختصات خوب حرکت کرده است» گفت: ولي ما توقع داريم هر چقدر توان سوره مهر بيشتر مي شود توليداتش هم بالاتر برود.

وي در پايان، توقع از سوره مهر در نظام هاي توليد، توزيع، کيفي سازي و تبليغ را بيشتر از آنچه که هست دانست و ادامه داد: اگر ما به درّ و صدفي از جبهه دفاع مقدس رسيديم به نام «دا»، «بابانظر»، «شنام»، «کوچه نقاش ها» و کتابهاي ديگر، يعني بايد در هر سال به ده ها هزار از اين نوع برسيم.


نوشته شده در   دوشنبه 15 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode