ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 10 فروردين 1390     |     کد : 17326

سرانه ورزشي آذربايجان شرقي به يك متر مي‌رسد

مدير كل تربيت بدني آذربايجان‌شرقي گفت: با اتمام ساير پروژه‌هاي عمراني ورزشي در سرانه ورزشي استان به 65 صدم متر مربع و با دستگاه‌هاي اجرايي به يك متر مي‌رسد.

 مدير كل تربيت بدني آذربايجان‌شرقي گفت: با اتمام ساير پروژه‌هاي عمراني ورزشي در سرانه ورزشي استان به 65 صدم متر مربع و با دستگاه‌هاي اجرايي به يك متر مي‌رسد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان شرقي، سيدمحمد شروين‌اسبقيان امروز در جمع كاركنان تربيت بدني استان با تبريك فرا رسيدن سال 1390 به جامعه ورزشي آذربايجانشرقي اظهار داشت: سالي كه از سوي مقام معظم رهبري سال جهاد اقتصادي ناميده شده است شرايط ورزش كشور و آذربايجان‌شرقي در سال 90 آماده جهش بزرگ در تمام عرصه‌ها و رسيدن به شكوفايي با همكاري و همياري مسئولان و جامعه ورزشي است.

*جهاد اقتصادي ضامن توسعه شتابان كشور است
وي جهاد اقتصادي در دهه چهارم انقلاب شكوهمند اسلامي را ضامن توسعه شتابان و همه جانبه كشور دانست و گفت: مقام معظم رهبري با در نظر گرفتن اوضاع داخلي و شرايط ويژه بين‌المللي و در راستاي شتاب حركت به سوي چشم‌انداز توسعه نظام سال جديد را سال جهاد اقتصادي ناميدند.
مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان‌شرقي اضافه كرد: شرايط كنوني نظام اسلامي ايران مستعد فتح قله‌هاي بلند افتخار در زمينه‌هاي مختلف ورزشي، فرهنگي، علمي، اقتصادي، سياسي و فناوري است.
وي اظهار داشت: پس از پشت سر گذاشتن سالي كه با همت و كار مضاعف آمادگي زير ساخت‌هاي توسعه پايدار ورزش همگاني و حرفه‌اي در آذربايجان‌شرقي بيش از پيش رقم خورد، رشد توسعه ورزش همگاني و قهرماني و تعالي فضاي ورزشي در كنار اجراي دقيق سند برنامه پنج ساله ورزش استان مهم‌ترين هدف راهبردي ورزش آذربايجان‌شرقي در سال 1390 سال جهاد اقتصادي است.
اسبقيان در خصوص سياست اداره كل تربيت بدني آذربايجان شرقي در سال 1390 گفت: سال 1390 چه در بعد قهرماني و چه در بعد همگاني سال ترقي ورزش استان آذربايجان‌شرقي خواهد بود و اين حركت با سياست‌هاي مدون و برنامه‌ريزي كارشناسان و اجراي دقيق ادارات تربيت‌بدني شهرستان‌ها و هيئت‌هاي ورزشي مسير خواهد شد.
وي افزود: در بخش زيرساخت‌هاي ورزشي و اتمام پروژه‌هاي ورزشي نيمه تمام و احداث پروژه‌هاي جديد سال 89سال بسيار باشكوه براي ورزش استان بود، افتتاح دومين پيست بين المللي ايران در تبريز با نام پيست يادگار امام (ره) تبريز، افتتاح 30 سالن و مجموعه ورزشي در سراسر استان و رسيدن به سرانه ورزشي 29 صدم متر در ابتداي سال 89 به 52 صدم متر مربع در پايان سال 89 از جمله اين افتخارات است.
اسبقيان در ادامه بيان داشت: در سال فروردين ماه 89 سرانه ورزشي از 29 صدم متر مربع و با احتساب ساير دستگاه‌ها 38 صدم متر مربع بود و با افتتاح پروژه‌ها و حمايت‌هاي سازمان تربيت‌بدني، شركت توسعه و تجهيز اماكن ورزشي كشور و استانداري آذربايجان‌شرقي سرانه ورزشي به 52 صدم متر مربع رسيد و اين در حالي است كه با اتمام ساير پروژه‌هاي عمراني ورزشي در سرانه ورزشي استان به 65 صدم متر مربع و با دستگاه‌هاي اجرايي به يك متر مي‌رسد.

*اجراي برنامه 5 ساله ورزش آذربايجان شرقي
وي اهداف ديگر در سال 90 را سال اجراي دقيق سند برنامه پنج ساله ورزش استان، تعامل بيشتر هيئت‌هاي ورزشي استان با شهرستان‌ها و هيئت‌هاي ورزشي شهرستان‌ها، همايش‌هاي بزرگ همگاني و خانوادگي، عملكرد مثبت در رقابت‌هاي قهرماني كشوري در بخش بانوان و آقايان، ميزباني رقابت‌هاي مهم كشوري و بين‌المللي در بخش بانوان و آقايان، سرمايه‌گذاري در رده‌هاي سني پايه بانوان و آقايان و برگزاري اردوهاي آمادگي تيم‌هاي مختلف در طول سال و آموزش مربيان و به روز كردن دانش مربيان و ارتقاي داوران بيان كرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 10 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode