ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 10 فروردين 1390     |     کد : 17325

سهرابي پيراهن طلايي را براي سومين روز متوالي به خود اختصاص داد

مهدي سهرابي ركابزن تيم پتروشيمي تبريز در پايان مرحله هفتم تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري تايوان با كسب عنوان سوم، پيراهن طلايي را براي سومين روز متوالي به خود اختصاص داد.

 مهدي سهرابي ركابزن تيم پتروشيمي تبريز در پايان مرحله هفتم تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري تايوان با كسب عنوان سوم، پيراهن طلايي را براي سومين روز متوالي به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت بدني آذربايجان شرقي، مرحله هفتم از تور‌بين‌المللي دوچرخه‌‌سواري تايوان در مسير 129.5 كيلومتري فنگ تيان ـ معبد كائوسيونگ برگزار شد كه در نهايت راجرز دن نيوزلندي با زمان 2 ساعت و 44 دقيقه و 41 ثانيه زودتر از ديگران به خط پايان رسيد. سي وي چنگ از تايوان دوم و مهدي سهرابي ركابزن تيم پتروشيمي تبريز با زمان برابر نفر نخست بر سكوي سوم ايستاد.
در اين مرحله ماركوس ايبگر دوچرخه‌سوار خارجي تيم پتروشيمي‌تبريز در رده بيست و يكم قرار گرفت. حسين عسگري با عنوان پنجاه و دوم از خط پايان گذشت. بهنام خسروشاهي جوان شصت و ششم شد، بوريس شپليفسكي هفتاد و يكم و قادر ميزباني هفتاد و هشتم شدند.
در مجموع ركابزنان برتر حاضر در تور‌، مهدي سهرابي براي سومين روز متوالي با زمان 20 ساعت و 18 دقيقه و 25 ثانيه در صدر جدول قرار گرفت تا فردا هم با پيراهن طلايي در اين تور ركاب بزند. ايبگر از تيم تبريز هم در رده دوم اين بخش ايستاد.
در بخش امتيازي، مارت دوچرخه‌سوار اهل استوني و عضو تيم باشگاهي هنگ‌كنگ پيراهن اين بخش را برتن خواهد كرد. در مجموع بخش تيمي، تيم پتروشيمي ‌تبريز با مجموع زمان 60 ساعت و 57 دقيقه و 43 ثانيه درصدر جدول رده‌بندي قرار دارد.
فردا و در مرحله هشتم اين تور بين‌المللي، ركابزنان مسير 165.9كيلومتري تايتونگ ـ هوآلين را طي خواهند كرد.
اين تور دوچرخه‌سواري در 9 مرحله با حضور 102 ركابزن از 18 تيم در تايوان پيگيري مي‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 10 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode