ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 9 فروردين 1390     |     کد : 17283

19 واحد بين‌راهي به مراجع قضايي معرفي شدند

دبير ستاد دائمي تسهيلات سفر استان آذربايجان شرقي گفت: 19 واحد بين‌راهي، مهمانپذير و خدماتي‌ در استان براي پلمپ شدن به مراجع قضايي معرفي شدند.

 دبير ستاد دائمي تسهيلات سفر استان آذربايجان شرقي گفت: 19 واحد بين‌راهي، مهمانپذير و خدماتي‌ در استان براي پلمپ شدن به مراجع قضايي معرفي شدند.

به گزارش خرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، تراب محمدي در بازديد از مراكز خدمت‌رساني به گردشگران، از نظارت دقيق ستاد براي حذف هرگونه كاستي و نقص در ارائه خدمات به گردشگران نوروزي خبر داد.
وي در رابطه با همكاري‌هاي صورت گرفته در راستاي اجراي طرح نظارتي خدمات گردشگري در استان بيان داشت: ناظران سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي از مدت‌ها قبل از تعطيلات نوروز بازديدهاي فني خود را از مراكز خدماتي و اقامتي استان آغاز كرده بودند و در طول مدت تعطيلات نوروز با شدت بخشيدن به بررسي‌ها و نظارت‌هاي خود، به شكل مداوم ناظر بر عملكرد مراكز مرتبط با سفر و گردشگري در استان هستند.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي افزود: شكايات و نظرات مردمي هم يكي از مواردي است كه ناظران سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي باتوجه به آن مراكز متخلف را مورد ارزيابي قرار مي‌دهند.
وي تصريح كرد: غذاخوري‌هاي بين‌راهي، آژانس‌هاي مسافرتي، مراكز اقامتي و مراكز ارائه خدمات گردشگري مانند پمپ بنزين‌ها يا سرويس‌هاي بهداشتي بين‌راهي در مدت نوروز به شكل جدي و مداوم مورد بررسي قرار مي‌گيرند.
به گفته وي، پس از اتمام مرحله اوليه نظارت و ارائه تذكرات لازم به مراكز، در مرحله دوم به بررسي چگونگي و ميزان رفع شدن مشكلات قبلي اختصاص يافت و در اين مرحله ‌شاهد بوديم بسياري از مراكز متعهدانه نسبت به رفع نواقص افدام كرده‌اند و به همين دليل براي اين مراكز فعال تشويق صادر شد.
محمدي در مورد واحدهاي متخلفي كه با توجه به عدم رفع نواقص اخطار دريافت كردند، گفت: تعداد اين واحدها بسيار كم بوده و در سطح استان در مجموع 19 واحد بين‌راهي، مهمانپذير و خدماتي براي پلمپ شدن به مراجع قضايي معرفي شدند.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي‌ مشكل سرويس‌هاي بهداشتي سيار در مسير تبريز به زنجان، با اخطار اوليه به سرعت برطرف شد و همچنين مشكل پمپ‌هاي بنزين سيار در اين مسير نيز رفع شد تا مورد استفاده گردشگران قرار گيرد.
دبير ستاد دائمي تسهيلات سفر آذربايجان شرقي بار ديگر از مردم خواست هرگونه اعتراض، سؤال و شكايتي در مورد فعايت و چگونگي ارائه خدمات واحدهاي مرتبط با گردشگري را با شماره تلفن 5546040-0411 در ميان بگذارند تا در اسرع وقت به آن رسيدگي و از تضييع حقوق ساير هموطنان جلوگيري شود.
وي خاطر نشان كرد: با آغاز تعطيلات نوروزي، گشت‌هاي محسوس و نامحسوس ناظران سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي در حال بررسي عملكرد تمام بخش‌هاي مرتبط با گردشگري هستند و با پيگيري شكايات و گفته‌هاي مردمي و حمايت‌هاي قضايي و انتظامي براي ايجاد سفري بدون مشكل براي عموم هموطنان تلاش مي‌كنند.


نوشته شده در   سه شنبه 9 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode