ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 15 دي 1387     |     کد : 1712

آمار سايت‌هاي فعال فارسي براي ترويج شيطان پرستي

به گزارش خبرنگار "سرويس فضاي مجازي" خبرگزاري فارس، نويسنده وبلاگ "پارسانيوز" ، مطلبي را با عنوان "آمار سايت‌هاي فعال فارسي براي ترويج شيطان پرستي" در يكي از پست‌هاي وبلاگ خود منتشر كرده است.
برپايه اين گزارش در بخشي از اين مطلب آمده است:

چندي پيش يك گروه تحقيقاتي نسبت به گسترش شيطان‌پرستي در جامعه هشدار و خبر داده بود كه اكنون بيش از 70 فرقه شيطان‌پرستي در كشور فعال هستند.
بر اساس نتايج اين تحقيق موقعيت جغرافيايي فعاليت اين جريان مخرب و ويرانگر اخلاقي برخي از شهرهاي نقاط مركزي و جنوب غربي ايران است و خشونت، خونخواري و آدم‌زدايي از ويژگي‌هاي آن به شمار مي‌رود به گونه‌اي كه برخي از جوانان هوادار اين جريان‌ها با آسيب رساندن به خود و ديگران درصدد ارتقاي جايگاه خويش در گروه هستند.
تعداد شيطان پرستان شايد به يك‌هزار نفر نيز نرسد اما گروهي از روي كنجكاوي و يا به خاطر مسائل ضداخلاقي و بي‌بند و باري جنسي به سوي آنها كشيده مي‌شوند.
شيطان پرستان استفاده از مواد مخدر روانگردان و آزادي بي‌بند و باري جنسي را جزو مراسم هفتگي خود قرار داده و با توجه به اينكه شيطان را مظهر مقاومت در برابر آدم قلمداد مي‌كنند مخالف هر صفت انساني بوده و اخلاق و امور اخلاقي را بر خلاف باورهاي خود مي‌دانند.
ستاره 5 پر، انگشترها و گردنبندهاي با چهره‌هاي وحشتناك و...از جمله علايم شيطان پرستان است و عدد مقدسشان نيز 666 است كه به همين تعداد نيز سايت زبان فارسي را فعال كرده‌اند.
تشديد فعاليتهاي موسوم به "شيطان پرستي" در كشور و به ويژه در ميان جوانان مرفه جامعه، به معضلي اساسي و تهديدي براي امنيت اخلاقي جامعه و جوانان تبديل شده است.
در ششمين روز از آبان ماه سال‌جاري در يكي از باغ‌هاي اطراف كرج پارتي مختلطي برگزار شده كه پس از آگاهي مأموران با مراجعه به محل حدود 80 نفر زن و مرد كه بيش از دو سوم آنها دختران جوان و زنان بودند دستگير شده‌اند.
در اين پارتي كه يكي از بزرگترين پارتي‌هاي مختلط به شمار مي‌آمد بيشتر حاضران با مصرف شديد مشروبات الكلي و مواد مخدر حالت غير عادي داشتند.
مقادير بسياري انواع مشروبات الكلي، مواد مخدر، سي‌دي مستهجن و لوازم فيلمبرداري به همراه نشانه‌هايي كه متعلق به گروه‌هاي شيطان پرستان بود در اين پارتي به دست آمد.
همچنين در كشفيات به دست آمده و تحقيقات صورت گرفته مشخص شد كه برگزاركنندگان اين پارتي از وابستگان و مبلغان اصلي شيطان پرستي در تهران بوده‌اند.
اين در حالي بود كه پيش از آن نيز يكي از بزرگترين پارتي‌هاي متعلق به گروه‌هاي شيطان پرستي در اطراف كرج شناسايي و عوامل آن به دست مأموران انتظامي دستگير شده بودند.

 


نوشته شده در   يکشنبه 15 دي 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode