ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 4 فروردين 1390     |     کد : 17102

30 كشته و زخمي در آذربايجان شرقي بر اثر سوانح رانندگي

مسئول روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي آذربايجان شرقي گفت: در اثر سوانح رانندگي در جاده‌هاي منتهي به اين استان در طول سه روز گذشته از تعطيلات نوروزي شش نفر كشته و 24 نفر زخمي شدند.

 
مسئول روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي آذربايجان شرقي گفت: در اثر سوانح رانندگي در جاده‌هاي منتهي به اين استان در طول سه روز گذشته از تعطيلات نوروزي شش نفر كشته و 24 نفر زخمي شدند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي آذربايجان شرقي، حبيب حسينقلي‌زاده اظهار داشت: شب گذشته در اثر برخورد يك دستگاه خودروي پرايد با يك دستگاه نيسان، سه نفر كشته و چهار نفر مصدوم شد.
وي افزود: در اثر اين سانحه راننده پرايد در محل حادثه و دو زن سرنشين آن در حين انتقال به بيمارستان جان باختند و يك زن و سه مرد مصدوم نيز توسط آمبولانس‌هاي مركز فوريت‌هاي پزشكي بستان‌آباد، كردكندي و شبلي به بيمارستان بستان‌آباد انتقال يافتند.
حسينقلي‌زاده گفت: همچنين در اثر برخورد يك دستگاه ميني‌بوس يا يك دستگاه وانت بار نيز يك زن و يك پسر بچه در دم فوت كرده و دو نفر نيز مصدوم شده و به بيمارستان هشترود و از آنجا به بيمارستان امام رضا(ع) تبريز انتقال يافتند.
وي يادآور شد: روز گذشته نيز واژگوني يك دستگاه خودروي پيكان در جاده فرعي مسير ميانه ـ زنجان هفت نفر مصدوم بر جاي گذاشت كه توسط آمبولانس‌هاي مركز فوريت‌هاي پزشكي و هلال احمر ميانه به بيمارستان اين شهرستان انتقال يافتند.
وي اضافه كرد: وضعيت عمومي مصدومان رضايت بخش است.
حسينقلي‌زاده گفت: در روز دوم فروردين ماه نيز در اثر واژگوني يك دستگاه سمند در جاده ميانه ـ‌ هشترود يك نفر كشته و يك نفر مصدوم شده و توسط آمبولانس فوريت‌هاي پزشكي ميانه به بيمارستان اين شهرستان منتقل شد.
مسئول روابط عمومي مركز فوريت‌هاي پزشكي استان گفت: در روز اول فروردين ماه نيز در اثر واژگوني يك دستگاه ماكزيما در محور تسوج ـ‌ سلماس پنج نفر مصدوم شده و توسط آمبولانس‌هاي تسوج، قزلجه و هلال‌احمر به بيمارستان سلماس منتقل شدند.
وي افزود: در همين روز برخورد دو دستگاه پيكان و يك دستگاه پرايد با همديگر در محور اهر ـ تبريز يك زن در دم فوت كرده و پنج نفر مصدوم شده و توسط آمبولانس‌هاي مراكز اهر و دايلار به بيمارستان امام رضا(ع) تبريز منتقل شدند.
حسينقلي‌زاده اظهار داشت: تصادفات متعددي در اين روزها رخ داده ولي به جز موارد ذكر شده بقيه تلفات جاني در پي نداشته است.


نوشته شده در   پنجشنبه 4 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode