ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 22 اسفند 1389     |     کد : 16672

پارك‌هاي تبريز به زمين‌هاي گلف مجهز مي‌شوند

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهر تبريز از مجهز شدن پارك‌هاي اين شهر به زمين‌هاي گلف خبر داد.

 مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهر تبريز از مجهز شدن پارك‌هاي اين شهر به زمين‌هاي گلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، عبدالله تقي‌پور ظهر امروز در ديدار با رئيس هيئت گلف استان آذربايجان شرقي اظهار داشت: با توجه به مذاكرات صورت گرفته با هيئت گلف استان آذربايجان شرقي، براي گلف اين استان در سال 90 برنامه‌هاي ويژه‌اي مدنظر است تا چهره واقعي گلف استان در كشور نشان داده شود و مهم‌ترين گام آن توسعه ورزش گلف در بخش همگاني آن است.
وي اضافه كرد: نخستين گام در راستاي همگاني كردن ورزش گلف در شهر تبريز، مجهز كردن پارك‌هاي سطح كلانشهر تبريز به زمين‌هاي گلف است، از اين رو اين سازمان آماده است با همكاري فدراسيون گلف جمهوري اسلامي و هيئت گلف استان آذربايجان شرقي اين زمين‌ها را احداث و در اختيار علاقمندان به خصوص در رده‌هاي پايه قرار دهد.
تقي‌پور اظهار داشت: اگر مسئولان شهر همت كنند با تجهيز و راه‌اندازي زمين ميني‌‌گلف مي‌توانيم اين رشته پرتحرك را در اين استان توسعه داده و علاقمندان زيادي را جذب كنيم.
وي تصريح كرد: هر‌چند راه‌اندازي زمين گلف به چند هكتار مساحت زمين نياز دارد اما در پارك‌ها و با حصار به ارتفاع چند سانتيمتر مي‌توانيم زمين ميني‌گلف را راه‌اندازي كرده تا ورزشكاران بتوانند از اين فضا استفاده كنند.
مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري تبريز افزود: هم‌اكنون در پارك «هشت عدن» مكان مناسبي براي احداث زمين استاندارد گلف تهيه شده كه در صورت احداث ما قادر هستيم در اين منطقه مسابقات كشوري را برگزار كنيم.
وي، با قدرداني از حمايت‌هاي فدراسيون گلف در توسعه اين رشته ورزشي اظهار داشت: در مسابقات مختلف كشوري تيم آذربايجان شرقي حضوري موفق و شايسته داشته و در سال‌هاي آينده نيز با توجه به استعدادهاي خوبي كه در اين رشته شاهد هستيم، اميدواريم بتوانيم به موفقيت‌هاي بيشتر نيز دست يابيم.


نوشته شده در   يکشنبه 22 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode