ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 اسفند 1389     |     کد : 16577

توانمندسازي زنان در امر اشتغال مستلزم برنامه‌ مدون است

مديركل امور بانوان و خانواده استاندار آذربايجان شرقي گفت: توانمندسازي زنان در امر اشتغال امري ضروري است كه به صورت يك برنامه مدون دنبال مي‌شود.

مديركل امور بانوان و خانواده استاندار آذربايجان شرقي گفت: توانمندسازي زنان در امر اشتغال امري ضروري است كه به صورت يك برنامه مدون دنبال مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، نسرين پيرسمساري صبح امروز در ديدار مسئولان استاني و شهرستان تبريز از بند نسوان زندان تبريز بر ضرورت توجه به زنان زنداني و توانمندسازي آنان تاكيد كرد.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي با اشاره به جايگاه زنان در تاريخ انقلاب و ايران تاكيد كرد: زنان همواره نقشي مهم در اعتلاي كشور داشته‌اند و در حفاظت از ارزش‌ها نقشي بنيادين ايفا كرده‌اند.
وي با اشاره به اقدامات انجام يافته توسط كارگروه بانوان و خانواده استان اظهار داشت: يكي از مهم‌ترين اهداف كارگروه بانوان و خانواده در استان توانمندسازي بانوان در امر اشتغال است تا آسيب‌هايي كه از اين جهت متوجه آنان مي‌شود به حداقل كاهش يابد.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي خاطرنشان كرد:‌ در همين راستا اقدامات گسترده‌اي از طرف كارگروه انجام شده و ارائه آموزش‌هاي تخصصي به زنان در همين راستا بوده است.
وي، از برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي مهارت براي زنان زنداني خبر داد و گفت: ارائه آموزش‌هاي تخصصي حرفه و اشتغال‌آفريني براي‌ آنان با هدف توانمندسازي و استقلال مالي صورت مي‌گيرد.
پيرسمساري يادآور شد: ‌درآمد حاصل از كار زنان در داخل زندان به صورت پس‌اندازي براي دوران پس از زندان جمع‌آوري مي‌شود تا در دوران آزادي با مشكلات مالي كمتري مواجه شوند.
وي در ادامه با اشاره به مشكلات بانوان شمال غرب كشور تاكيد كرد: نبود مركز درمان ناباوري پ‍ژوهشكده رويان در شمال غرب كشور از جمله مشكلاتي است كه موجب مي‌شود زنان استان براي درمان به خارج از استان سفر كنند.
محمود چمني فرماندار تبريز نيز در اين جلسه گفت: جداسازي زندانيان زير 18 سال از سايران به خصوص زندانيان زن سابقه‌دار يكي از نيازهاي ضروري زندان تبريز بوده است.
وي اظهار داشت: با همكاري مسئولان زندان تبريز و همكاري‌هاي صورت گرفته به اين مهم دست يافتيم.
در پايان اين جلسه و با حضور مديران دستگاه‌هاي مختلف به زنان بند نسوان تبريز چادر نماز اهدا شد.


نوشته شده در   جمعه 20 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode