ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 19 اسفند 1389     |     کد : 16514

پارك‌هاي كلان تبريز به زمين‌هاي تنيس مجهز مي‌شوند

رئيس شورايي اسلامي شهر تبريز گفت: پارك‌هاي كلان تبريز به زمين‌هاي تنيس مجهز مي‌شوند.

 رئيس شورايي اسلامي شهر تبريز گفت: پارك‌هاي كلان تبريز به زمين‌هاي تنيس مجهز مي‌شوند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان شرقي، شهرام دبيري در جلسه هماهنگي برگزاري رقابت‌هاي تنيس بين‌المللي تبريز اظهار داشت: تنيس آقايان آذربايجان‌شرقي در سال‌هاي گذشته يكي از قطب‌هاي اين رشته به شمار مي‌رفت و در حال حاضر نيز در بخش بانوان، جانبازان و معلولان برترين استان در كشور به شمار مي‌رود.
وي افزود : براي تنيس آذربايجان‌شرقي در سال 90 برنامه‌هاي ويژه‌اي مد نظر است تا چهره واقعي تنيس استان در كشور نشان داده شود و مهم‌ترين گام آن توسعه ورزش تنيس در بخش همگاني آن است.
رئيس شورايي اسلامي شهر تبريز اظهار داشت: ورزش همگاني پيش نياز توسعه ورزش قهرماني و مدال‌آوري در ورزش به شمار مي‌رود و براي تنيس نيز اين ديدگاه وجود دارد و در نخستين گام پارك‌هاي سطح كلان شهر تبريز به زمين‌هاي تنيس مجهز خواهند شد و در دومين گام مدرسه تنيس به صورت رايگان تاسيس و در اختيار علاقمندان خصوصا در رده‌هاي پايه قرار خواهد گرفت.
وي تنيس بانوان آذربايجان‌شرقي را يكي از قطب‌هاي تنيس كشور دانست و گفت: بانوان آذربايجان‌شرقي در تنيس در سال‌هاي اخير در رده‌هاي سني پايه زير 10 ، زير 12 و زير 14 سال در كشور و حتي رقابت‌هاي غرب آسيا درخشش خير كننده‌اي داشته‌اند و به مدال‌هاي ارزشمندي نيز دست يافته‌اند كه توجه خاص با اين قهرمانان داريم و امكانات خوبي براي آنان مهيا شده است كه نمونه بارز آن نخستين سالن تنيس سرپوشيده در تبريز است كه در حال حاضر در اختيار تنيس استان و تبريز است.
مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان‌شرقي نيز در اين جلسه خبر از برگزاري رقابت‌هاي تنيس بين‌المللي در تبريز در سال 90 داد و گفت: در سال 90 رقابت‌هاي مهم بين‌المللي با توجه به توانايي استان در برگزاري شايسته رقابت‌ها در رشته‌هاي مختلف و پرتوان استان برگزار مي‌شود كه تنيس يكي از اين رشته‌هاست.
سيدمحمد شروين‌اسبقيان افزود: رقابت‌هاي تنيس بين‌المللي تبريز براي تنيس استان بسيار مفيد است و اين رقابت‌هاي به احتمال فراوان تير ماه سال 90 برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 19 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode