ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 16 اسفند 1389     |     کد : 16398

فوتبال تبريز به دنبال انتقام از فوتبال اصفهان

از هفته بيست و پنجم ليگ برتر، فردا يك بازي در ورزشگاه يادگار امام (ه) تبريز برگزار مي‌شود كه در اين ديدار شهرداري تبريز ميزبان سپاهان اصفهان است.

 
از هفته بيست و پنجم ليگ برتر، فردا يك بازي در ورزشگاه يادگار امام (ه) تبريز برگزار مي‌شود كه در اين ديدار شهرداري تبريز ميزبان سپاهان اصفهان است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، شهرداري تبريز كه دور برگشت را با نتايج خوبي آغاز كرده بود و حتي تا رده سيزدهم جدول صعود داشت، در دو هفته اخير با سناريو مشابه و گل‌هاي دقايق پاياني بازي را به تيم‌هاي پيكان قزوين و صباي قم واگذار كرد و با سقوط به رده شانزدهم حاشيه امنيت خود را از دست رفته مي‌بيند.
اين دو شكست احضار سرمربي اين تيم به عمارت شهرداري تبريز را به دنبال داشت.
عليرضا نوين شهرداري تبريز با تاكيد بر اينكه نتايج تيم شهرداري سبب شده زحمات و نتايج چهار ساله اين باشگاه زير سئوال برود با كادر فني اين تيم براي خروج از وضعيت فوق اتمام حجت كرد.
سپاهان رقيب شهرداري تبريز روز سه‌شنبه هفته گذشته با شكست تيم الهلال در عربستان بهترين عملكرد بين تيم‌هاي ايراني در دور اول باشگاه‌هاي آسيا ثبت كرد و از روحيه بالايي براي پيروزي مقابل شهرداري و نزديك شدن به صدر جدول برخوردار است مضاعف بر اينكه اگر سپاهان در ديدار عقب افتاده خود را به پيروزي دست يابد بالاتر از استقلال و در به يك قدمي ذوب آهن خواهد رسيد.
همين موضوع سبب خواهد شد كه سپاهان حتي در ديدارهاي خارج از خانه نيز به دنبال كسب سه امتياز باشد.
در وضعيت فوق طي كردن مسافت عربستان به اصفهان و اصفهان به تبريز در پنج روز براي تيم سپاهان، شايد خستگي بازيكنان اين تيم را به همراه داشته باشد و اين مي‌تواند فرصتي مناسب براي شاگردان درخشان براي پيروزي و كسب هر سه امتياز اين بازي تلقي شود.
بازي رفت دو تيم در اصفهان با وجود بازي خوب شهرداري تبريز با يك گل به سود تيم سپاهان اصفهان به اتمام رسيده بود.
در حال حاضر سپاهان اصفهان با 43 امتياز و دو بازي كمتر نسبت به استقلال 45 امتيازي و ذوب آهن 48 امتياز در رده سوم قرار دارد.
شهرداري تبريز نيز با 24 امتياز در مكان شانزدهم ليگ برتر قرار گرفته و با انتهاي جدول تنها سه امتياز فاصله دارد.
دور رفت و در چهار بازي برگزار شده بين تيم‌هاي اصفهاني و تبريزي، تراكتورسازي هر دو بازي خود را به نمايندگان اصفهان واگذار كرده اما شهرداري مقابل ذوب آهن در تبريز به تساوي رسيده و بازي را به سپاهان واگذار كرده بود تا يك تساوي و سه شكست بيلان بسيار ضعيفي براي فوتبال تبريز مقابل اصفهان باشد.
حالا بايد منتظر ماند و ديد كه آيا شهرداري نخستين پيروزي فوتبال تبريز مقابل اصفهان را رقم خواهد زد.
البته امروز تيم تراكتورسازي در اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهد رفت كه اين بازي براي تمام تيم‌هاي صدر جدولي از اهميت به خصوصي برخوردار است، شايد از تساوي اين بازي ساير تيم‌هاي نيز به اندازه تراكتورسازي خوشحال شوند.
بازي رفت دو تيم در تبريز با نتيجه دو بر يك به سود ذوب آهن مهمان به اتمام رسيده بود تا شكست شاگردان فراز كمالوند مقابل 60 هزار تماشاگر اين تيم رقم خورد.



نوشته شده در   دوشنبه 16 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode