ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 15 اسفند 1389     |     کد : 16351

بازيكنانم گفته‌هايم را در بازي با شهرداري بندرعباس اجرا نكردند

سرمربي تيم فوتبال ماشين‌سازي تبريز گفت: بازيكنانم هيچ‌ يك از گفته‌هاي كادر فني را در بازي با شهرداري بندرعباس اجرا نكردند.

سرمربي تيم فوتبال ماشين‌سازي تبريز گفت: بازيكنانم هيچ‌ يك از گفته‌هاي كادر فني را در بازي با شهرداري بندرعباس اجرا نكردند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي ماشين‌سازي دبيري تبريز، زوران اسميلسكي پس از شكست تيمش در بندرعباس اظهار داشت: اين بازي بدترين نمايش تيم ماشين‌سازي طي مدتي بود كه من در اين تيم بودم و اصلاً از عملكرد شاگردانم رضايت ندارم.
وي افزود: ما در طول هفته گذشته روي تاكتيك‌هاي تيم شهرداري بندرعباس كار كرده بوديم و من به كرات نقاط قوت حريف را به بازيكنان گوشزد كرده بودم اما در بازي با اين تيم از همان تاكتيك‌هايي ضربه خورديم كه براي مقابله با آنها به بازيكنانم تاكيد كرده بودم.
سرمربي ماشين‌سازان با اظهار تعجب از عملكرد شاگردانش خاطرنشان كرد: من تعجب مي‌كنم كه چرا بازيكنانم گفته‌هاي كادر فني را در زمين مسابقه اجرا نكردند.
وي تصريح كرد: البته من به آنها اين موضوع را نيز گوشزد كرده بودم كه بايد واقع‌بين باشند و نبايد با كسب دو پيروزي احساس غرور به آنها دست دهد اما آنها مغرور شده بودند و اين موضوع نيز در شكست ما در بندرعباس تاثير داشت.
سرمربي تيم فوتبال ماشين‌سازي تبريز با اشاره به نتيجه دور از انتظار كسب شده در اين بازي، تيمش را شايسته شكست سه بر صفر ندانست و گفت: ما نبايد به تيم شهرداري بندرعباس مي‌باختيم چرا كه تيم ما طي هفته‌هاي اخير شرايط بهتري نسبت به حريف خود داشت اما دريافت گل در ثانيه 16 تا حدودي روحيه تيم ما را پايين آورد و براي حريف هم روحيه‌ساز شد.
وي ادامه داد: در نيمه دوم هم در عرض يك دقيقه دو گل خورديم و تعجب من از اين بابت است كه به مدافعان تيم گفته بودم كه مراقب شماره 15 شهرداري بندرعباس باشند اما آنها در يارگيري هم خوب عمل نكردند تا اين شكست نصيب تيم ما شود.
اسميلسكي، با ابراز رضايت از نحوه داوري اين ديدار تصريح كرد: داوري بازي ما با شهرداري بندرعباس مشكل خاصي نداشت و قضاوت عادلانه و كم اشتباه بود.
وي اظهار داشت: تيم شهرداري بندرعباس بازي جوانمردانه‌اي را مقابل ماشين‌سازي ارائه داد اما اين تيم حريفي نبود كه سه گل به تيم ما بزند و همانطور كه گفتم ما روي اشتباهات بازيكنان خودمان سه امتياز بازي را از دست داديم وگرنه مي‌توانستيم در بندرعباس پيروز شويم.


نوشته شده در   يکشنبه 15 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode