ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 14 اسفند 1389     |     کد : 16310

امنيت جامعه و مردم تعارف‌بردار نيست

رئيس دادگستري آذربايجان‌شرقي گفت: امنيت جامعه و مردم تعارف‌بردار نيست و اگر نيروي انتظامي در جامعه حضوري فعال نداشته باشد اشرار امنيت جامعه را برهم زده و نواميس مردم را مورد آزار و اذيت قرار مي‌دهند .

رئيس دادگستري آذربايجان‌شرقي: امنيت جامعه و مردم تعارف‌بردار نيست 
رئيس دادگستري آذربايجان‌شرقي گفت: امنيت جامعه و مردم تعارف‌بردار نيست و اگر نيروي انتظامي در جامعه حضوري فعال نداشته باشد اشرار امنيت جامعه را برهم زده و نواميس مردم را مورد آزار و اذيت قرار مي‌دهند .

به گزاش خبرگزاري فارس از تبريز، حجت‌الاسلام مالك اژدرشريفي در جمع رؤساي كلانتري‌ها و پاسگاه‌هاي فرماندهي انتظامي استان اظهار داشت: طبق فرمايش ائمه معصومان امنيت يكي از نعمت‌هاي مجهول و ناشناخته جامعه است كه بدون امنيت زندگي انسان معنا و مفهوم پيدا نمي‌كند در برقراري امنيت و آرامش جامعه نيروي انتظامي علي‌الخصوص ماموران كلانتري و پاسگاه‌ها در صف اول قرار دارند كه كار اين افراد عبادت محسوب مي‌شود.

*كلانتري‌ها كه در نوك پيكان تامين امنيت جامعه ايفاي وظيفه مي‌كنند
وي در ادامه با بيان اهميت كلانتري و پاسگاه‌ها در جامعه شهري و روستايي بيان كرد: وظيفه كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها در پيشگيري از وقوع جرائم خيلي ارزشمند و مهم است اگر كلانتري‌ها كه در نوك پيكان تامين امنيت جامعه ايفاي وظيفه مي‌كنند تقويت شوند امنيت و آرامش در جامعه برقرار شده و آسايش عمومي در جامعه به تثبيت خواهد رسيد.
شريفي ادامه داد: فرماندهان ناجا بايد توجه بيشتري به كلانتري‌ها داشته و اين توجه هم بايد از نظر مادي و معنوي لحاظ شود تا پرسنل كلانتري و پاسگاه‌ها با فراغ بال بهتر و بيشتر در تامين و برقراري امنيت كوشا باشند.

*امنيت جامعه و مردم تعارف‌بردار نيست
وي در ادامه گفت: امنيت جامعه و مردم تعارف‌بردار نيست و حضور پليس در همه امورات جامعه باعث تثبيت و تقويت امنيت در جامعه مي‌شود اگر نيروي انتظامي در جامعه حضوري فعال نداشته باشد اشرار امنيت جامعه را برهم زده و نواميس مردم را مورد آزار و اذيت قرار مي‌دهند پس نتيجه مي‌گيريم كه كار پليس عبادت است.
رئيس دادگستري استان آذربايجان شرقي با اشاره به تعامل خوب دادگستري و نيروي انتظامي تاكيد كرد: خوشبختانه در سايه رهبري فرزانه انقلاب و دستور اكيد رئيس قوه قضائيه تعامل خوبي با ناجا در كشور فراهم شده است كه تا امروز مشكلي از نظر دستورات قضايي در استان مشاهده نشده و اميدواريم مشاهده نخواهد شد.
وي افزود: دادگستري استان در كنار پليس تصميم قاطع دارد كه با پديده قاچاق و علي الخصوص قاچاق مشروبات الكلي و مواد مخدر و مخلان نظم و امنيت در استان برخورد قاطع و شديد را اعمال كند.
فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان‌رقي نيز با اشاره به توطئه نرم دشمنان براي ترويج فرهنگ منحط غربي خاطرنشان كرد: دشمن مي‌خواهد چسبندگي مردم و نظام را كم رنگ كند و از طريق ايجاد شكاف بين اسلام و مردم مي‌خواهد به اين توطئه جامه عمل بپوشاند.
مسعود خرم‌نيا گفت: كاركنان كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها در خط مقدم تعامل با مردم قرار گرفته‌اند و به همين علت خدمت در اين يگان‌ها از اهميت ويژه‌اي برخوردار بوده و تجهيز اين يگان‌ها بايد در اولويت كاري فرماندهان شهرستان‌ها قرار گيرد.


نوشته شده در   شنبه 14 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode