ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 10 اسفند 1389     |     کد : 16155

ظرفيت ‌لازم براي فعاليت‌هاي قرآني در تبريز فراهم است

مدير موسسه قرآني نور تبريز‌ گفت: ظرفيت فوق‌العاده‌اي براي توسعه فعاليت‌هاي قرآني در تبريز فراهم است.

 مدير موسسه قرآني نور تبريز‌ گفت: ظرفيت فوق‌العاده‌اي براي توسعه فعاليت‌هاي قرآني در تبريز فراهم است.

حسين خرازيان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز حمايت از فعاليت‌هاي قرآني در تبريز را از سوي مسئولان ضروري عنوان كرد.
مدير موسسه قرآني نور تبريز اظهار داشت: موسسه نور قرآن و عترت تبريز از سال 79 آغاز به كار كرده و كلاس‌هاي روخواني، تجويد، مفاهيم و حفظ را در دو بخش برگزار مي‌كند.
خرازيان تاكيد كرد: با توجه به قراگيري اين موسسه در منطقه‌اي نسبتاً محروم، فعاليت گسترده‌اي مدنظر است كه اميدواريم به خوبي بتوان آن را پياده كرد.
وي گفت: بايد براي مراكز قرآني چاره‌انديشي شود و با توجه به رويكرد فرهنگي و مذهبي دولت در اين زمينه لازم است راهكارهاي كارآمدتري براي آن پايه‌ريزي كرد.
مدير موسسه نور قرآن تبريز تاكيد كرد: در گذشته برخي مسئولان در مقابل فعاليت‌هاي قرآني قرار داشتند و در برابر فعاليت‌هاي قرآني سنگ‌اندازي مي‌كردند كه در دولت نهم و دهم ايستادگي در مقابل اين امور وجود ندارد.
وي اظهار داشت: موسسات قرآني مطرح تبريز منطبق بر اساسنامه نظام جمهوري اسلامي تشكيل شده و پيرو مطلق ولايت فقيه هستند.
مدير موسسه نور قرآن تبريز افزود: دغدغه مسائل مالي در چنين مجموعه‌هايي به عنوان يك مركز قرآني نبايد وجود داشته باشد و افتخار اين مراكز حركت در مسير ولايت است.
وي تاكيد كرد: با توجه به جايگاه قانوني و ولايي اين مراكز قرآني، بايد مسئولان توجه بيشتري داشته باشند اما برخي دولتمردان به مراكز قرآني اهميتي حتي در سطح فعاليت‌هاي ورزشي يا فرهنگي نيز نمي‌دهند.
خرازيان افزود: ظرفيت فعاليت‌هاي قرآني در تبريز فراهم است و در صورت توجه مسئولان امكان گسترش قابل توجه فعاليت‌ها ميسر خواهد بود.
وي گفت: موضوعات حقوقي اين موسسات نيز بايد يك بار براي هميشه حل شود تا اين مراكز دغدغه‌هاي خود را در اين راستا حل و فصل كنند.
خرازيان با اشاره به بودجه فرهنگي استان تاكيد كرد: جايگاه مراكز قرآني و فعاليت‌هاي مربوط به آن در اين زمينه بايد مشخص شود.


نوشته شده در   سه شنبه 10 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode