ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 اسفند 1389     |     کد : 15942

تبديل آذربايجان شرقي به بزرگ‌ترين قطب اقتصادي و صنعتي كشور

فرمانده سپاه عاشورا گفت: استان آذربايجان شرقي به بزرگ‌ترين قطب اقتصادي و صنعتي كشور تبديل شود و به عنوان استاني مولد نقش خود را در پيشرفت و توسعه كشور ايفا كند.

 فرمانده سپاه عاشورا گفت: استان آذربايجان شرقي به بزرگ‌ترين قطب اقتصادي و صنعتي كشور تبديل شود و به عنوان استاني مولد نقش خود را در پيشرفت و توسعه كشور ايفا كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از آذرشهر، علي اكبرپورجشميديان ظهر امروز در جريان بازيد از كارخانه ايران خودرو آذربايجان در بخش ممقان شهرستان آذرشهر اظهار داشت: شركت ايران خودروي آذربايجان بايد نمونه و الگوي صنعتگران و متخصصان داخلي در حوزه سرمايه‌گذاري صنعتي باشد.
وي افزود: راه‌اندازي و ايجاد كارخانه ايران خودروي آذربايجان از ثمرات انقلاب اسلامي و تلاش‌هاي دولت براي ايجاد اشتغال و سرمايه‌گذاري در استان آذربايجان شرقي است.
پورجمشيديان با اشاره به اينكه اين كارخانه توانسته است در كمترين زمان ممكن بيشترين پيشرفت كاري را داشته باشد، تصريح كرد: امروز ف‍ر‌ا‌ه‍م‌ ك‍ردن‌ زم‍ي‍ن‍ه‌ ‌اش‍ت‍‍غ‍‍ال‌ ج‍و‌ان‍‍ان‌ و ك‍‍ار‌آف‍ري‍ن‍‍ي‌ در ج‍‍ام‍‍ع‍ه‌ از كارهاي بسيار ارزشمند و خداپسندانه است و ‌اف‍ز‌اي‍ش‌ ت‍ول‍ي‍د و ‌اي‍ج‍‍اد زم‍ي‍ن‍ه‌ ‌اش‍ت‍‍غ‍‍ال‌ در جامعه عزم ‌ه‍م‍گ‍‍اني‌ را طلب مي‌كند.
وي خاطر نشان كرد: احداث بزرگ‌ترين كارخانه توليد خودرو در استان توسط متخصصان داخلي، موجب اميدواري و دلگرمي بيشتر مردم به انقلاب شكوهمند اسلامي و موفقيت چشمگير براي نظام است.
فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: وجود چنين ثمرات بزرگي براي حفظ دستاوردهاي انقلاب ضروري است و همه مسئولان بايد تمام تلاش خودشان را براي توليد علم و ارتقاي صنعت مولد و نيز حمايت همه جانبه از صنعتگران و سرمايه‌گذاران به كار گيرند.
وي جهش اقتصادي و جذب سرمايه در استان را در طول پنج سال گذشته بسيار خوب ارزيابي و ابراز اميدواري كرد، استان آذربايجان شرقي به بزرگ‌ترين قطب اقتصادي و صنعتي كشور تبديل شود و به عنوان استاني مولد نقش خود را در پيشرفت و توسعه كشور ايفا كند.


نوشته شده در   جمعه 6 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode