ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 5 اسفند 1389     |     کد : 15894

احداث مسجد در ورودي شهر تبريز ضروري است

مديركل اوقاف و امور خيريه آذربايجان شرقي گفت: احداث مسجد در مبادي ورودي شهر تبريز با توجه به ماهيت فرهنگي و مذهبي تبريز ضروري است.

 مديركل اوقاف و امور خيريه آذربايجان شرقي گفت: احداث مسجد در مبادي ورودي شهر تبريز با توجه به ماهيت فرهنگي و مذهبي تبريز ضروري است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، حجت‌الاسلام حسين نوبري ظهر امروز در حاشيه ديدار با استاندار آذربايجان شرقي در جمع خبرنگاران بر ضرورت افزايش همكاري مسئولان استان در راستاي توسعه فعاليت‌هاي وقف در آذربايجان شرقي تاكيد كرد.
وي با اشاره به كمبود نيروي انساني در اداره كل اوقاف و امور خيريه آذربايجان شرقي ادامه داد: با توجه به كمبود نيرو نيازمند به كار گرفتن نيروهاي جديد هستيم كه در همين راستا همكاري مسئولان استاني مورد درخواست است.
نوبري اظهار داشت: موضوع آموزش ضمن خدمت در اين اداره كل نيز برگزار مي‌شود كه در همين راستا پنج دوره آموزشي برگزار شده است.
مديركل اوقاف و امور خيريه آذربايجان شرقي با بيان اينكه تجهيز مساجد با وجود عدم وظيفه ذاتي اوقاف مورد توجه قرار گرفته است، گفت: بيش از 5 هزار جلد قرآن كريم به مساجد در راستاي اقدامات فرهنگي اهدا شده است.
وي يادآور شد: در زمينه اعتبارات مساجد با مشكلات مالي مواجه هستيم و با توجه به بودجه‌اي كه در نظر گرفته شده است نخواهيم توانست به اهداف و برنامه‌هاي خود برسيم.
نوبري با اشاره به ضررورت باز بودن درب مساجد در ساعات بيشتري از روز گفت: تامين مالي مجاوران مساجد براي ارائه خدمات به مردم ضروري است.
مديركل اوقاف و امور خيريه آذربايجان شرقي همچنين از راه‌اندازي دو دفتر اوقاف و امور خيريه در دو شهر استان خبر داد و گفت: اين دفاتر با توجه به نياز استان در ميانه و هشترود گشايش خواهد يافت كه در زمينه محل دفتر و امكانات نيازمند همكاري مسئولان ارشد استان هستيم.
وي همچنين با اشاره به وضعيت ربع رشيدي در تبريز اظهار داشت: در سال‌هاي گذشته در راستاي احياي اين محل كار زيادي نشده و با توجه به اينكه اين ملك وقفي 700سال دست نخورده است نيازمند همكاري مسئولان براي احقاق حق هستيم.
نوبري با اشاره به نبود مساجد در مبادي ورودي شهر و كنارگذرهاي اصلي شهر يادآور شد: احداث مسجد در مبادي ورودي شهر مورد توجه اوقاف قرار گرفته است كه در اين راستا همكاري بيشتر مسئولان مربوطه ضروري است.


نوشته شده در   پنجشنبه 5 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode