ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 4 اسفند 1389     |     کد : 15848

توسعه همكاري‌ با سرمايه‌گذاران ترك در پروژه‌هاي شهري

شهردار تبريز از تلاش همه‌جانبه شهرداري و شوراي اسلامي شهر براي توسعه همكاري‌هاي متقابل با سرمايه‌گذاران تركيه‌اي در طرح‌ها و پروژه‌هاي عمران شهري خبر داد.

 شهردار تبريز از تلاش همه‌جانبه شهرداري و شوراي اسلامي شهر براي توسعه همكاري‌هاي متقابل با سرمايه‌گذاران تركيه‌اي در طرح‌ها و پروژه‌هاي عمران شهري خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، عليرضا نوين با اعلام اين مطلب از توافقات انجام گرفته با هيئت تجاري و اقتصادي تركيه‌اي در سفر اخير عبدالله گل به تبريز براي سرمايه‌گذاري سرمايه‌گذاران بزرگ تركيه‌اي در طرح‌ها و پروژه‌هاي عمران شهري خبر داد.
وي گفت: در سفر اخير رئيس جمهور تركيه و هيئت تجاري اقتصادي همراه به تبريز، ديدارهايي به اتفاق رئيس شوراي اسلامي شهر با برخي سرمايه‌گذاران ترك از جمله ابراهيم جواهر يكي از بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاران اين كشور و صاحب ده‌ها پروژه بزرگ در كشورهاي مختلف جهان انجام گرفت و توافقات مثبت و سازنده‌اي در راستاي حضور اين سرمايه‌گذاران در طرح‌ها و پروژه‌هاي شهري تبريز حاصل شد.
شهردار تبريز، حضور هيئت عالي‌رتبه تجاري اقتصادي تركيه در سفر اخير عبدالله گل به تبريز را نشان دهنده روابط و مناسبات محكم و عميق دو كشور و نيز اشتراكات فرهنگي تجاري تبريز و تركيه اعلام كرد.
وي خاطرنشان كرد: در ديدار با ابراهيم جواهر و ديگر سرمايه‌گذاران ترك كه علي پولاد سرمايه‌گذار تبريزي‌الاصل تركيه و شريك شهرداري تبريز در احداث هتل پنج ستاره لاله نيز حضور داشت از چند محل مناسب براي سرمايه‌گذاري بازديد به عمل آمد و توافقات اوليه براي سرمايه گذاري 200 ميليون دلاري اين سرمايه‌گذار و احداث يك مجموعه تجاري، رفاهي و تفريحي در فضايي به وسعت 200 هزار متر مربع حاصل شد.
شهردار تبريز در ادامه گفت: براساس توافق حاصله مقرر شد تا پس از انجام مراحل آزادسازي زميني واقع در جنب ترمينال بزرگ تبريز و در حاشيه اتوبان شهيد كسايي مقدمات عقد قرارداد سرمايه‌گذاري ميان طرفين به انجام برسد.


نوشته شده در   چهارشنبه 4 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode