ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 8 مرداد 1403
دوشنبه 8 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 3 اسفند 1389     |     کد : 15813

طرح راهنمايي مسافران نوروزي اجرا مي شود

رييس سازمان جوانان جمعيت هلال احمر گفت: 15 هزار جوان فعال و آموزش ديده سازمان هلال احمر با شعار «راهنمايان جوان، ايمني و آرامش» از 26 اسفند تا 14 فروردين در قالب «طرح ملي راهنمايي مسافرين نوروزي» به ارائه خدمت به مسافران مي پردازند.

جام جم آنلاين: رييس سازمان جوانان جمعيت هلال احمر گفت: 15 هزار جوان فعال و آموزش ديده سازمان هلال احمر با شعار «راهنمايان جوان، ايمني و آرامش» از 26 اسفند تا 14 فروردين در قالب «طرح ملي راهنمايي مسافرين نوروزي» به ارائه خدمت به مسافران مي پردازند.
'محمد جعفريان ' درگفت و گو با ايرنا افزود: يازدهمين مرحله از طرح راهنمايي مسافران نوروزي امسال در 700 نقطه كشور شامل مسيرهاي خروجي و ورودي شهرها، اماكن ديدني، گردشگردي و زيارتي و محل هاي اسكان و توقف مسافران نوروزي انجام مي شود.

وي گفت: زمان برگزاري اين طرح از 26 اسفند تا 14 فروردين با توجه به نيازهاي مسافرين و در محلهاي پر تردد بصورت شبانه روزي و در محلهاي كم رفت و آمد از 8 صبح تا 20 عصر برنامه ريزي شده است.

رييس سازمان جوانان هلال احمر افزود: افراد انتخاب شده در طرح ملي راهنمايي مسافران نوروزي از ميان جوانان بومي عضو سازمان جوانان هلال احمر همان منطقه انتخاب شده اند و تمام اطلاعاتي كه مسافران در خصوص جاذبه هاي تفريحي و جغرافياي طبيعي به آن نياز دارند را ارايه خواهند داد.

جعفريان ،اين طرح را جزو يكي از مهم ترين پروژه هاي ارائه خدمات عام المنفعه جوانان در كشور دانست و افزود: در سال گذشته 20 ميليون نفر از هموطنان ازخدمات ارائه شده اين طرح بهرمند شده اند.

وي گفت: از جمله خدمات ارائه شده در اين طرح مي توان به ارائه يك ميليون بطري آب معدني با توجه به اعلام نياز مسافران به دسترسي به آب شرب سالم در جاده ها، بازسازي و نوسازي 400 خيمه نماز، توزيع 300هزار بسته غذايي و امدادي بين مسافران، توزيع نقشه و بروشور، برگزاري مسابقات فرهنگي، راهنماي عضويت در سازمان جوانان هلال احمر و… اشاره كرد.

وي با اشاره به اينكه پيش بيني و انتظار اين است كه امسال نيز همچون سال گذشته از اين طرح استقبال خوبي شود در خصوص سامانه ملي مهرگويان سازمان جوانان هلال احمر گفت: از طريق اين سامانه در تلاشيم تا اطلاعات گردشگري، امدادي، آموزشي، فرهنگي و بومي را بصورت تلفني به مسافران نوروزي ارايه دهيم.

جعفري ، سازمان جوانان هلال احمر را جزو فعالترين سازمان ارايه دهنده خدمات نوروزي دانست و گفت : اين سازمان سال گذشته 4 تنديس و لوح تقدير از رييس جمهور دريافت كرد.

وي افزود: نظر سنجي هايي كه بصورت علمي در سال هاي گذشته در خصوص كيفيت خدمات صورت گرفت ، علاوه بر مشخص كردن نيازمندي هاي مختلف مردم و شهرها، نشان داد كه 99 درصد افراد از خدمات ارايه شده راضي بودند. 


نوشته شده در   سه شنبه 3 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode