ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 اسفند 1389     |     کد : 15721

گشتي در دنياي خبرها

معاینه دندان‌های یک‌ خرس قطبی به یک‌عمل‌جراحی 4 ساعته منجر شد.

ملاقات 4 ساعته خرس قطبی و دندانپزشک
معاینه دندان‌های یک‌ خرس قطبی به یک‌عمل‌جراحی 4 ساعته منجر شد.
قضیه از این قرار است که با ناراحتی خرس قطبی، دندانپزشک ویژه یک‌پارک حیات‌‌وحش به‌سراغ این خرس رفت و متوجه شد که باید یکی از دندان‌های او کشیده شود.10نفر مجبور شدند که برای انتقال این خرس 241کیلوگرمی از محل زندگی‌اش به روی تخت جراحی تلاش کنند. به‌خاطر جلوگیری از خطرهای احتمالی، این خرس در محل زندگی خود بیهوش شد تا دردسری در هنگام عمل به‌وجود نیاورد. 4دستیار، دندانپزشک را در این عمل جراحی برای بیرون کشیدن یک‌دندان یاری کردند. مسئولان پارک اعلام کرده‌اند این خرس مدتی باید درد بکشد اما به‌زودی وضعش عادی خواهد شد.

مونتاژ خودروهای زرهی در حیاط خلوت
لندن: یک روزنامه‌فروش انگلیسی به‌خاطر علاقه شخصی‌ خود، خودروهای زرهی را در حیاط‌خلوت خانه‌اش مونتاژ و نگهداری می‌کند. شائون‌میچل،44ساله از بچگی علاقه شدیدی به تجهیزات نظامی داشته است و به همین خاطر از مدتی پیش با جمع‌آوری قطعات خودروهای زرهی قدیمی، آنها را برای سرگرمی مونتاژ می‌کند. این مرد که مکانیکی را به‌صورت تجربی یاد گرفته است، می‌گوید که در هنگام کار با این خودرو‌ها به هیچ عنوان متوجه گذشت زمان نمی‌شود. این تجهیزات حیاط خانه‌ آقای میچل را به‌طور کامل پر کرده ‌است و او به همین خاطر برای ازدواج دنبال دختری می‌گردد که بتواند با این علاقه‌مندی او کنار بیاید. این مرد روزنامه‌فروش همه پس‌اندازش را برای جمع‌کردن این خودرو‌ها خرج کرده است.

پلیس در جست‌وجوی مرد پا گنده
لندن: ماموران پلیس انگلیس با پیدا شدن یک لنگه کفش ورزشی بسیار بزرگ در جست‌وجوی صاحب عجیب آن هستند. این کفش بزرگ در یک‌پمپ‌بنزین پیدا شده و مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. مسئولان بخش اشیای گمشده پلیس می‌گویند تاکنون با چنین کفشی روبه‌رو نشده‌اند و اندازه آن باعث تعجب همه شده است. سخنگوی پلیس منطقه هم اعلام کرده است که همه منتظرند صاحب غول‌پیکر این کفش را ببینند. گفته می‌شود به احتمال زیاد این کفش که به‌صورت اختصاصی ساخته شده متعلق به یک‌بازیکن حرفه‌ای بسکتبال است. مردم منطقه با نصب آگهی از اهالی خواسته‌اند که اطلاعات خود درباره صاحب احتمالی کفش را به پلیس ارائه دهند.

علاقه گربه به ژست‌های بامزه
مسکو: یک‌گربه در روسیه این روزها با ژست‌ها و اداهای عجیب‌و‌غریبش حسابی مورد توجه مردم قرار گرفته است. این گربه به نام کیوشا از زمان بچگی علاقه شدیدی به جلب توجه اطرافیانش داشته و به‌همین خاطر عکس‌های فراوانی از او در رسانه‌ها منتشر شده است. بامزه‌ترین ژست این گربه بازیگوش زمانی است که او وارد یک شیشه مربا می‌شود و مدتی را در آنجا می‌گذراند. خانمی که از گربه محافظت می‌کند می‌گوید کیوشا گاهی به آشپزخانه می‌آید و کابینت‌ها را برای پیدا‌کردن یک شیشه مربای خالی زیر و رو می‌کند. گفته می‌شود این گربه همچنین علاقه زیادی به قایم‌شدن در مکان‌های عجیب و غریب محل سکونت خود مانند لوله بخاری دارد.


نوشته شده در   يکشنبه 1 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode