ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 اسفند 1389     |     کد : 15704

قوانين منطقه آزاد ارس زمينه‌ساز سرمايه‌گذاري‌ شركت‌هاي خارجي است

مديرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: هم‌اكنون قوانين خاص منطقه آزاد ارس زمينه‌ساز سرمايه‌گذاري‌هاي خوبي توسط شركت‌هاي خارجي در آن شده است.

 مديرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: هم‌اكنون قوانين خاص منطقه آزاد ارس زمينه‌ساز سرمايه‌گذاري‌هاي خوبي توسط شركت‌هاي خارجي در آن شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي منطقه ازاد ارس، عليرضا مقيمي در جريان برگزاري نمايشگاه هفته فرهنگي ايران در استانبول تركيه، برگزاري هفته‌ها و نمايشگاه‌هاي فرهنگي را زمينه‌ساز و عامل مهمي در تبادلات فرهنگي عنوان كرد و افزود: كشور ايران داراي فرهنگ غني و ريشه‌داري است كه ميراث ماندگار مردمان اين ديار از ساليان دور محسوب مي‌شود و شناساندن اين فرهنگ و تمدن به واسطه فعاليت‌هاي فرهنگي و ايجاد ارتباط و تردد امكان‌پذير خواهد بود.
مقيمي خاطرنشان كرد: مناطق آزاد كشور به دليل بهره‌مندي از قوانين خاص تردد براي گردشگران و اتباع خارجي زمينه مناسبي براي فعاليت درحوزه گردشگري و ايجاد ارتباطات فرهنگي است.
وي تصريح كرد: منطقه آزاد ارس داراي توانمندي‌هاي گردشگري و طبيعي فراواني است كه سعي داريم با حضور در نمايشگاه‌ها و هفته‌هاي فرهنگي اين توانمندي‌ها را به مردم و گردشگران خارجي به خصوص در كشورهاي همسايه معرفي كنيم.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تصريح كرد: هم اكنون قوانين خاص منطقه آزاد ارس زمينه‌ساز سرمايه‌گذاري‌هاي خوبي توسط شركت‌هاي خارجي در آن شده است كه منجر به افزايش توليد و صادرات در اين منطقه خواهد شد.
در هفته ميراث فرهنگي و گردشگري ايران در تركيه نمايندگاني از 30 استان كشور در 41 غرفه جاذبه‌هاي فرهنگي و گردشگري خود را به نمايش خواهند گذاشت، مساحت كل نمايشگاه يك‌هزار و 200 متر مربع است.
سازمان منطقه آزاد ارس در اين نمايشگاه همچنين با توزيع اقلام مختلف اطلاعاتي از قبيل سي‌دي معرفي جاذبه‌هاي طبيعي و تاريخي منطقه، انواع بروشور، كاتالوگ و نقشه در بين بازديدكنندگان، جاذبه‌هاي طبيعي و ميراث فرهنگي منطقه آزاد ارس را به نمايش گذاشته است.
اين نمايشگاه در ميدان سلطان احمد استانبول كه يكي از اماكن فرهنگي تركيه است برگزار مي‌شود، محل اين نمايشگاه بين دو مسجد تاريخي ايا صوفيا و سلطان احمد است.


نوشته شده در   يکشنبه 1 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode