ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 30 بهمن 1389     |     کد : 15672

گسترش تعاملات بين تبريز و هندوستان ظرفيت‌هاي بيشتري دارد‌

سفير هندوستان در تهران گفت: گسترش تعاملات بين تبريز و هندوستان ظرفيت‌هاي بيشتري دارد و در اين ميان اميدواريم شركت‌هاي مسافرتي بين تبريز و هندوستان نيز فعال باشد.

 سفير هندوستان در تهران گفت: گسترش تعاملات بين تبريز و هندوستان ظرفيت‌هاي بيشتري دارد و در اين ميان اميدواريم شركت‌هاي مسافرتي بين تبريز و هندوستان نيز فعال باشد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، سان جي‌سينك صبح امروز در ديدار با استاندار آذربايجان شرقي بر توسعه روابط ميان هندوستان و آذربايجان شرقي تاكيد كرد.
وي اظهار داشت: تبريز شهر زيبايي است و من از نقاط مختلف اين شهر و شخصيت‌هاي مختلف از جمله با رئيس اتاق بازرگاني تبريز ديدار داشته‌ام.
سان جي‌سينك خاطرنشان كرد: سرعت رشد اقتصادي هندوستان بسيار بالا است و با بيش از يك ميليارد جمعيت رشد اقتصادي بيش از هشت درصد را شاهد هستيم.
وي ادامه داد: هندوستان در رشد خود به موضوع انرژي توجه خاصي دارد و ايران دومين تامين كننده نفت خام هندوستان است.
سفير هندوستان در تهران با تقدير از مهمان دوستي مردم آذربايجان اظهار داشت: ظرفيت‌هاي همكاري وسيعي ميان آذربايجان شرقي و هندوستان وجود دارد و راهكارهاي توسعه دو جانبه بيشتر بررسي مي‌شود.
جي‌سينك گفت: شركت‌هاي ايراني در زمينه ساخت و ساز جاده و مسكن فعال هستند و چند شركت ايراني در زمينه‌هاي ساخت جاده و زمينه‌هاي ديگر در هند فعاليت دارد.
سفير هندوستان در تهران ادامه داد: تبريز نيز مطمئناً داراي شركت‌هاي بزرگي است كه ديدار تجار تبريز از ظرفيت‌هاي تجاري هندوستان و ديدارهاي متقابل تجار هندي از تبريز به گسترش روابط منجر خواهد شد.
جي‌سينك ادامه داد: ارتباطات زيادي ميان مردم وجود دارد و تجار كشور هند و آذربايجان شرقي نيز مي‌توانند ارتباطات گسترده‌اي دشته باشند.
وي خاطرنشان كرد: گسترش تعاملات بين تبريز و هندوستان قابليت گسترش بيشتري دارد و در اين ميان اميدواريم شركت‌هاي مسافرتي بين تبريز و هندوستان نيز فعال باشد.
سفير هندوستان در تهران با اشاره به رشد و توسعه ايران گفت: ايران و تبريز براي هر بازديد كننده‌اي شگفت‌انگيز است و رشد شتابان ايران محسوس بوده و مايه خوشحالي است.
جي‌سينك خاطرنشان كرد: توسعه ايران متعلق به منطقه آسياست و از اين جهت ما از رشد ايران حمايت مي‌كنيم.
رحيم صادقيان، رئيس اتاق بازرگاني تبريز نيز در اين ديدار با اشاره به زيرساخت‌هاي لازم در برقراري ارتباط ميان كشورها گفت: نخستين پيش شرط توسعه روابط داشتن محلي به عنوان نقطه تمركز است كه در اين زمينه هندوستان مي‌تواند اقدام به گشايش كنسولگري در تبريز كند.
وي ادامه داد: در حال حاضر تركيه و جمهوري آذربايجان در تبريز داراي كنسولگري هستند و آلمان نيز در اتاق بازرگاني تبريز نماينده دارد.


نوشته شده در   شنبه 30 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode