ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 28 بهمن 1389     |     کد : 15595

احداث 4 استاديوم 5 هزار نفري در تبريز

شهردار تبريز گفت: در سال آينده شهرداري تبريز براي احداث چهار استاديوم 5 هزار نفري در چهار نقطه تبريز برنامه‌ريزي خواهد كرد.

شهردار تبريز گفت: در سال آينده شهرداري تبريز براي احداث چهار استاديوم 5 هزار نفري در چهار نقطه تبريز برنامه‌ريزي خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، عليرضا نوين از موافقت اعضاي شوراي اسلامي شهر با اين طرح خبر داد و افزود: اين استاديوم‌ها در راستاي تأمين و توسعه فضاهاي ورزشي استان و تبريز، كمك به توسعه ورزش در بين جوانان و پاسخگويي به نيازهاي رفاهي ورزشي قشر عظيمي از جوانان در دستور كار شوراي اسلامي شهر و شهرداري قرار گرفته و تلاش خواهد شد مراحل اجرايي اين استاديوم‌ها در سال آينده آغاز شود.
شهردار تبريز در ادامه گفت: نخستين نمونه از اين استاديوم‌ها چندي پيش در جوار فرهنگسراي بزرگ الغدير كلنگ‌زني شد و سه استاديوم ديگر نيز در سال 90 به مرحله اجرا در خواهد آمد.
نوين گفت: همچنين شهرداري تبريز احداث ده‌ها زمين چمن مصنوعي فوتبال در محلات محروم شهر را در دستور كار قرار داده تا بسترهاي لازم و مناسب براي ورزش، تفريح و نشاط اجتماعي جوانان فراهم شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ظرفيت‌هاي موجود در حوزه احياي بافت‌هاي فرسوده شهري و تلاش شهرداري براي استفاده بهينه و مناسب از اين ظرفيت‌ها خاطرنشان كرد: با تصويب مجلس از سال 90، 50 درصد تسهيلات بانكي در حوزه مسكن به بافت‌هاي فرسوده شهري تخصيص خواهد يافت و اين ظرفيت، امكان تسريع روند احياي بافت‌هاي فرسوده شهري را فراهم مي‌كند.
نوين همچنين افزود: علاوه بر اين و با وجود فروش بالغ بر 2 هزار ميليارد ريال اوراق مشاركت عمومي براي احياي بافت‌هاي فرسوده شهري در سال‌جاري از سوي شهرداري، انتشار و فروش بالغ بر 5 هزار ميليارد ريال اوراق مشاركت جديد نيز براي سال آينده در دستور كار شهرداري قرار گرفته است.



نوشته شده در   پنجشنبه 28 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode