ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 27 بهمن 1389     |     کد : 15555

نخستين نمايشگاه پيشگيري از اعتياد در صنايع آذربايجان شرقي گشايش يافت

نخستين نمايشگاه پيشگيري از اعتياد در صنايع آذربايجان شرقي در شركت ايران خودور تبريز گشايش يافت.

 نخستين نمايشگاه پيشگيري از اعتياد در صنايع آذربايجان شرقي در شركت ايران خودور تبريز گشايش يافت.
به گزارش ايرنا ، قائم مقام شركت ايران خودرو تبريز روز سه شنبه در آيين افتتاح اين نمايشگاه، اظهار داشت: شركت هاي توليدي و افرادي كه در اين محل ها فعاليت مي كنند در معرض اعتياد قرار دارند و براي پيشگيري از ابتلاي اين افراد آموزش نقش اساسي دارد.
غلامرضا صادقيان افزود: برگزاري اين نمايشگاه و آشناسازي اقشار مختلف جامعه به خصوص كارگران صنعتي با عوارض و عواقب سوء مواد مخدر مي تواند در كاهش ابتلاي جوانان به اين بلاي خانمان سوز موثر و مفيد باشد.
وي ادامه داد: آموزش و اطلاع رساني مهم ترين اصل براي جلوگيري از اعتياد مردم است كه مي تواند با برگزاري نمايشگاه ها و اطلاع رساني از طريق رسانه ها صورت گيرد.
صادقيان تاكيد كرد: تحليل و تبيين عواقب اجتماعي، سياسي، فرهنگي، خانوادگي و معيشتي استفاده از مواد مخدر بايد به مردم بازگو شود تا آنها را از استفاده از اين مواد افيوني باز دارد.
فرمانده انتظامي شهرستان اسكو نيز در اين آيين، گفت: استكبار جهاني با استفاده از حربه اعتياد درصدد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامي است و ما بايد با اقدمات مناسب جهت مقابله با اين معضل اجتماعي قدم هاي اساسي برداريم.
سرهنگ هوشنگ اشرفي افزود:نيروي انتظامي با اقدامات همه جانبه براي برخورد با مجرمين مواد مخدر انجام داده و با برگزاري نمايشگاه هاي متعدد سعي در آموزش و جلوگيري از به دام افتادن جوانان در بلاي اعتياد است.
به گفته وي، ميزان كشفيان مواد مخدر اسكو امسال نسبت به سال گذشته 36 درصد افزايش يافته است.
فرماندار اسكو نيز در اين آيين اظهار داشت: دشمنان اسلام سال ها است به داشته هاي ايران چشم طمع دوخته و در طول 32 سال گذشته هر دو و نيم روز فتنه اي بر عليه ملت ما به راه انداخته اند كه بزرگترين آن هشت سال دفاع مقدس بود.
يونس فاتح افزود: دشمن از هر فرصتي براي براندازي نظام مقدس اسلامي استفاده مي كند و مدتي است سعي مي كند تا با فتنه اعتياد جوانان ما را وابسته كرده و از اين طريق به جمهوري اسلامي ايران ضربه وارد كند.
وي ادامه داد: برگزاري اين نمايشگاه مي تواند نقش موثري در اعتياد زدايي از فعالين صنعت داشته باشد و تاثيرات منفي مواد افيوني را به كارگران نشان دهد.
فاتح ابراز اميدواري كرد با ورود بخش خصوصي در كارهاي فرهنگي و اجتماعي همانند عرصه صنعت مشكلاتي كه در سر راه است مرتفع شده و جامعه اي سالم و عاري از هرگونه معضل اجتماعي داشته باشيم.
معاون هماهنگ كننده نيروي انتظامي آذربايجان شرقي نيز گفت: يكهزار و 615 كيلوگرم انواع مواد مخدر در طول سالجاري در استان كشف و در اين راستا سه هزار و 424 نفر نيز دستگير و به مقامات قضايي تحويل شده است.
سرهنگ روح الله جهانگيري اعلام كرد: پيشگيري از مصرف مواد مخدر ساده ترين و كم هزينه ترين راه براي مقابله با اعتياد است كه عزم همه جانبه را مي طلبد و بايد با همكاري تمام نهادهاي دولتي و غيردولتي در ريشه كن كردن آن تلاش كرد.
اين نمايشگاه در شش غرفه و به مدت يك هفته براي بازديد واحدهاي صنعتي و اقشار مختلف در محل شركت ايران خودرو تبريز داير است.


نوشته شده در   چهارشنبه 27 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode