ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 26 بهمن 1389     |     کد : 15528

29 بهمن همايش كوه‌روي خانوادگي در تبريز برگزار مي‌شود

رئيس هيئت ورزش‌هاي همگاني آذربايجان شرقي گفت: به مناسبت قيام خونين 29 بهمن مردم غيور تبريز همايش بزرگ كوه‌روي خانوادگي در تفرجگاه و كوه‌عون‌ابن علي برگزار مي‌شود.

رئيس هيئت ورزش‌هاي همگاني آذربايجان شرقي: 29 بهمن همايش كوه‌روي خانوادگي در تبريز برگزار مي‌شود 
رئيس هيئت ورزش‌هاي همگاني آذربايجان شرقي گفت: به مناسبت قيام خونين 29 بهمن مردم غيور تبريز همايش بزرگ كوه‌روي خانوادگي در تفرجگاه و كوه‌عون‌ابن علي برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌ بدني آذربايجان شرقي، رسول صادقي اظهار داشت: اين همايش روز جمعه 29 بهمن ماه از ساعت 9 شماره‌هاي قرعه‌كشي آن توزيع خواهد شد و به شركت‌كنندگان بيش از 70جايزه نفيس اهدا خواهد شد.
رئيس هيئت ورزش‌هاي همگاني آذربايجان شرقي، توسعه ورزش همگاني را يكي از اهداف اداره كل تربيت بدني استان برشمرد و تاكيد كرد: همايش‌هاي بزرگ كوه‌روي خانوادگي و همگاني در تبريز و استان اثبات اين حقيقت است كه امروز مردم به سلامتي و شادابي خود اهميت مي‌دهند و دريافته‌اند كه شعارهاي دولت در بسط و گسترش ورزش محقق شده است.
صادقي اعلام كرد: در شرايط كنوني و استقبال مردم در ورزش به خصوص برنامه‌هاي ورزش همگاني را در پي داشته است، نشان داد كه توانسته‌ايم تا حدودي به سياست‌هاي سازمان در اين راستا نزديك شويم.
وي ادامه داد: برگزاري همايش‌هاي پياده‌روي و كوه‌روي خانوادگي كه منجر به نشاط و شوق خاصي در جامعه مي‌شود در دستور كار مديريت عالي استان‌ قرار گرفته و دستگاه‌هاي ذي‌ربط همت و تلاش خود را به منظور برگزاري هر چه بهتر اين همايش‌ها و استمرار آن در طول سال معطوف كرده‌اند.
صادقي با بيان اينكه اين رويداد ورزشي جامعه نهادينه شده، از تمام مديران، مسئولان استان خواست به صورت گسترده در اين همايش حضور پيدا كنند و ضمن ارتباط با مردم در راستاي فرهنگ‌سازي ورزش همكاري كنند.
در ادامه اين همايش، مسئولان تربيت بدني استان با حضور بر سر مزار شهدا به خصوص شهداي گمنام جامعه ورزش و غبارروبي و عطرافشاني، ياد و خاطره شهيدان هشت سال دفاع مقدس را گرامي خواهند داشتند.


نوشته شده در   سه شنبه 26 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode