ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 26 بهمن 1389     |     کد : 15489

دنبال سومين پيروزي متوالي هستيم

مدير باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: روز جمعه در بازي مقابل همياري اراك به دنبال سومين پيروزي متوالي هستيم.

 مدير باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: روز جمعه در بازي مقابل همياري اراك به دنبال سومين پيروزي متوالي هستيم.

افشين دبيري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز، در مورد پيروزي روز گذشته تيم ماشين‌سازي اظهار داشت: در اين بازي بازيكنان تيم با تعصب و غيرت همچنين بازي برتر خود ضمن گرفتن انتقام شكست دور رفت در تبريز، به سه امتياز حساس اين بازي نيز دست يافتند.
وي افزود: اين بازي براي ما بسيار مهم بود زيرا با توجه به پيروزي هفته قبل خود، موفق به كسب دومين پيروزي متوالي خود براي نخستين بار در فصل جاري شده و شرايط برد سوم در تبريز نيز مهيا شد.
دبيري گفت: آمار تيم ماشين‌سازي تبريز در بازي‌هاي خارج از خانه پنج تساوي و دو شكست بود كه نتيجه خوبي محسوب مي‌شود اما در اين كارنامه جاي خالي برد ماشين‌سازي در بازي‌هاي خارج از خانه به خوبي محسوس بود كه نخستين پيروزي خارج از خانه اين تيم در ليگ دسته اول ايران در تهران مقابل كاوه اين شهر رقم خورد.
مدير باشگاه ماشين‌سازي با تمجيد از بازي تيمش تصريح كرد: در اين بازي تيم ماشين‌سازي در نيمه اول بازي متعادلي از خود به نمايش گذاشت اما در نيمه دوم كاملاً بر بازي سوار بوده و به غير از گل، دو موقعيت عالي ديگر را نيز از دست داد تا در نهايت اين بازي با يك گل به سود ماشين‌سازي به اتمام رسيد.
دبيري افزود: در اين بازي تمام بازيكنان تيم خوب بودند اما هادي زرين‌ساعد، ميثم نقي‌زاده، جوكا، محمد مولا و احمد پاسي بازي بهتري ارائه داده و لازم است اضافه كنم كه هادي زرين‌ساعد با وجود پارگي شديد لبش حاضر به ادامه بازي شده و مانند اكثر بازي‌هاي تيم بازي خوبي را از خود ارائه داد ضمن اينكه جوكا مهاجم صربستاني تيم كه از نيم فصل به ماشين‌سازي پيوسته، بازي خوبي را از خود به نمايش گذاشت.
وي در مورد نتايج زوران اسميليسكي گفت: وي در هفت بازي 12 امتياز كسب كرده و توانسته در روند بازي و امتيازگيري اين تيم تحول بزرگي ايجاد كند.
دبيري اظهار داشت: با ادامه اين روند ما به رتبه‌هاي بالاي جدول چشم داشته و حتي براي صعود به ليگ برتر نيز اميدوار هستيم.
مدير باشگاه ماشين‌سازي تبريز در مورد محل بازي تيمش در اين هفته خاطرنشان كرد: به احتمال فراوان بازي تيم ماشين‌سازي مقابل همياري اراك در ورزشگاه بنيان ديزل برگزار شود اما حالا كه تيم ماشين‌سازي روي نوار موفقيت قرار گرفته اميدواريم مسئولان ذي‌ربط استاني شرايط بازي اين تيم در باغشمال را فراهم كنند تا تيم ماشين‌سازي بتواند با استفاده حداكثري از امتيازات خانگي به مصاف حريفان خود برود.
تيم ماشين‌سازي در هفته پانزدهم ليگ دسته اول ايران در تبريز با نتيجه سه بر دو اتكاي گلستان را مغلوب كرده و در هفته شانزدهم نيز در تهران موفق به شكست كاوه تهران شده است.
اين تيم روز جمعه 29 بهمن در تبريز به مصاف همياري اراك مي‌رود، بازي دو تيم در دور رفت در اراك با تساوي يك بر يك به اتمام رسيده بود.
ماشين‌سازي تبريز در حال حاضر با 19 امتياز در رده يازدهم جدول قرار داشته و همياري اراك نيز با 17 امتياز تيم دوازدهم جدول است.


نوشته شده در   سه شنبه 26 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode