ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 بهمن 1389     |     کد : 15268

بيز اؤلماغا حاضيروخ، خامنه‌اي سربازيؤخ

مردم غيرتمند و ولايتمدار آذربايجان، يك‌بار ديگر با حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن ضمن تجديد بيعت با رهبري، انقلاب و اسلام و تجلي شكوه و عظمت ملت ايران را به نمايش گذاشتند و فرياد؛ "بيز اؤلماغا حاضيروخ، خامنه‌اي سربازيؤخ " سر دادند.

 مردم غيرتمند و ولايتمدار آذربايجان، يك‌بار ديگر با حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن ضمن تجديد بيعت با رهبري، انقلاب و اسلام و تجلي شكوه و عظمت ملت ايران را به نمايش گذاشتند و فرياد؛ "بيز اؤلماغا حاضيروخ، خامنه‌اي سربازيؤخ " سر دادند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، امروز سراسر استان آذربايجان شرقي از خرد و كلان و از پير و جوان به پاس نكوداشت پيروزي بزرگ‌ترين و تاثيرگذار ترين انقلاب ايران و جهان در راهپيمايي عظيم ملي خود شركت مي‌كنند و با يادآوري شعار اصيل استقلال، آزادي جمهوري اسلامي تحقق اين شعارها را بار ديگر جشن گرفتند.
انقلاب اسلامي امروز آنقدر تنومند است كه ديگر دست هيچ اهريمني نمي‌تواند كوچك‌ترين ضربه‌اي بر پيكر آن وارد كند و به گفته آن پير فرزانه، انقلاب اسلامي مقدمه انفجارهاي عظيم در منطقه است انفجاري كه مرزهاي ايران اسلامي را در نورديده و اينك به سوي ملت‌هايي ستمديده مي‌رود تا پرتو انوار الهي خود را سايه سار آناني كند كه به اميد رهايي نفس مي‌كشند.
در راهپيمايي گسترده مردم ولايت‌مدار تبريز علاوه بر مسير راهپيمايي به سوي مصلاي امام خميني(ره)، خيابان‌هاي شريعتي، امام، طالقاني و فردوسي مملو از جمعيت بود.
حلقه اتحاد و پيش قراول راهپيمايان را جواناني از جنس همان جوانان سال 57 تشكيل داده بودند، اما اين بار از نسل سوم انقلاب، امروز مردم خداجوي تبريز در صفوف به هم فشرده آمده بودند تا بار ديگر اتحاد و همبستگي خود را با لاله‌هاي در خون خفته انقلاب اسلامي و امام راحل (ره) اعلام كنند.
آري امروز همه آمده بودند از كودكاني كه شاهد نهال انقلاب نبوده‌اند مشتاقانه در صف‌هاي اول راهپيمايي حاضرند، آري مردان رزمنده هشت سال دفاع مقدس كه با حضورشان بر سر سبزي اين سفره ميهماني كه گسترانده شده بود، افزودند، آري جانبازاني كه بر ويلچرهايشان كه سوغات جنگ است با غرور تكيه زده‌اند و با چفيه‌هاي حلقه شده در گردن‌هايشان فرياد مي‌زنند و به انقلابي بودن خود مي‌بالند.
مردم تبريز امروز در يكي از بي‌نظيرترين حضور در صحنه خود را امروز به نمايش گذاشته و با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر منافق، الله اكبر، هيهات مناالذله و انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست، حسين حسين شعار ماست شهادت افتخار ماست، آذربايجان اوياخداي، انقلابا داياخدي، اي رهبر آزاده، آماده‌ايم، آماده، اين همه لشكر آمده، به عشق رهبر آمده، الله‌اكبر، خامنه‌اي رهبر، خامنه‌اي خميني ديگر است، ولايتش ولايت حيدر است، واي اگر خامنه‌اي حكم جهادم دهد، ارتش دنيا نتواند كه جوابم دهد و استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي و بيز اؤلماغا حاضيروخ، خامنه‌اي سربازيؤخ، اين همه لشكر آمده به عشق رهبر آمده و ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند نشان دادند كه به پيروي از امام و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين، هيچ ظلمي را تاب نمي‌آورند و در مقابل آن تا پاي جان ايستاده‌اند.
بيست و دو بهمن بود يوم‌الله حماسه پيروزي حزب‌الله، واي اگر خامنه‌اي حكم جهادم دهد، ارتش دنيا نتواند كه جوابم دهد، خون شهيدان وطن مي‌جوشد رهبر انقلاب مي‌خروشد، راه امام و شهدا زنده است نهضت ما هميشه پاينده است، نهضت ما نهضت انتظار است اطاعت از رهبري اعتبار است، ايراني حسيني، منتظر حجت است از كربلا تا ظهور، ياور اين نهضت است، ايران اسلامي كه سربلند است به اصل انقلاب پايبند است، ايراني مقتدر و دورانديش در عرصه‌هاي علم و دانش به پيش از ديگر شعارهايي بود.
شعارهاي راهپيمايان تبريزي در حمايت از فرياد آزادي خواهي مردم تونس و مصر نيز از ديگر جلوه‌هاي بارز راهپيمايي امروز بود.
راهپيمايان، زندگي در زير بار ديكتاتوري برخي دولت‌هاي عربي را براي مردم آزاد و مسلمان اين كشورها همراه با خفت و خواري دانسته و حركت آزادي خواهانه مردم مصر و تونس را براي تحقق جامعه‌اي همراه با حق انتخاب تاييد كردند.
مردم آذربايجان شرقي به فتنه‌گران و دشمنان انقلاب اسلامي هشدار دادند فتنه‌گران و دنياي استكباري بايد بخود بيايد و با درك پيام مردم در مقابل خواست واحد ملت بزرگ ايران اسلامي، سر تعظيم فرود، آورده، در غير اين صورت در مقابل اراده و خشم مردم ايران قرار مي‌گيرند.
از طرفي، پرچم‌هاي كوچك و سه رنگ دانش‌آموزان در دستان كوچك‌شان غرور ملي را در انبوه جمعيت نمايان مي‌كند، كودك ايراني نيز به ايراني بودن خود مي‌بالد.
مردم تبريز امروز با در دست داشتن تصاوير امام امت، مقام معظم رهبري و پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي و پارچه نوشته‌ها با سر دادن شعارهاي ملت ايران ملتي خدايي است بيزار از تفرقه و جدايي است، تنها ره عزت ما همين است درخواست ما محو منافقين است، ما ملتي هميشه سرفرازيم دشمن طمع كند، بر او بتازيم و وصيت تمام شهيدان پيروي از رهبري است و قرآن بر ادامه دادن راه شهدا و امام راحل و دفاع از مواضع نظام مقدس جمهوري اسلامي تاكيد كردند.



نوشته شده در   جمعه 22 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode