ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 بهمن 1389     |     کد : 15183

افتتاح مسير اتوبوسراني «BRT» شمال به جنوب تبريز

همزمان با ايام فجر فاز نخست مسير اتوبوسراني «BRT» شمال به جنوب شهر تبريز افتتاح شد.

 همزمان با ايام فجر فاز نخست مسير اتوبوسراني «BRT» شمال به جنوب شهر تبريز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، عليرضا نوين در مراسم افتتاح اين فاز با تبريك دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي گفت: در چنين ايامي بود كه ساختار حكومتي و فرهنگي جامعه به كلي تغيير يافت و به جاي حكومت طاغوتي وابسته به استكبار جهاني نظام جمهوري اسلامي پايه‌گذاري شده است.
وي در ادامه سخنان خود با اشاره به دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي ايران گفت: استقلال، آزادي و جمهوي اسلامي از بزرگ‌ترين ثمرات انقلاب اسلامي ايران است چرا كه قبل از آن حكومت ايران وابسته به بيگانگان بود.
شهردار تبريز در بخش ديگري از سخنان خود، ايمان به خدا، رهبري حضرت امام خميني (ره) و وحدت و يكپارچگي مردم را از مولفه‌هاي اصلي پيروزي انقلاب اسلامي برشمرد و افزود: با گذشت زمان و با توجه به مسائل سياسي پيش آمده در برخي كشورهاي جهان نقش رهبري امام راحل در پيروزي انقلاب اسلامي و بعد از آن رهبري حكيمانه مقام معظم رهبري در پايداري و استواري انقلاب اسلامي و دستاوردهاي ارزشمند آن به خوبي قابل مشاهده است.
وي همچنين با اشاره به افتتاح فاز اول مسير اتوبوسرانيBRT شمال به جنوب شهر تبريز گفت: فاز اول اين مسير از ميدان آذربايجان تا چهار راه قونقا و بالعكس با 25 دستگاه اتوبوس راه‌اندازي شد و در آينده نزديك و با برنامه‌ريزي‌هاي شهرداري شاهد افتتاح فازهاي بعدي خواهيم بود.
شهردار تبريز در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: فاز دوم مسير اتوبوسراني BRT شمال به جنوب شهر تبريز از چهارراه قونقا تا چهارراه شهيد بهشتي و فاز سوم از چهارراه شهيد بهشتي تا آخر خيابان شهيد بهشتي خواهد بود.
نوين همچنين با اعلام اينكه همه مسئولان بايد شهرداري را در راه‌اندازي مسيرهاي ويژه ياري كنند، افزود: مجموعه شهرداري تبريز تمام تلاش خود را براي ارائه خدمات بهتر به شهروندان انجام مي‌دهد و ديگر نهادهاي ذي‌ربط نيز بايد شهرداري را در اين وظيفه خطير ياري كنند.
وي همچنين ادامه داد: شهرداري تبريز همواره پيشرو و پيشقراول خدمت‌رساني به شهروندان بوده و خوشبختانه شهروندان تبريزي نيز همواره از اقدامات شهرداري حمايت كرده‌اند.
نوين در ادامه سخنان خود با اعلام اينكه در چند سال گذشته تعداد اتوبوس‌هاي درون شهري از 300 دستگاه به هزار دستگاه افزايش يافته است، گفت: شهرداري تبريز در پنج سال گذشته در بخش حمل و نقل درون‌شهري اقدامات خوبي انجام داده است.
وي خاطرنشان كرد: با وجود اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها، شركت واحد اتوبوسراني تبريز و معاونت خدمات شهري عملكرد قابل قبولي داشته است.
شهردار تبريز در ادامه اعلام كرد: طبق اعلام مسئولان ذي‌ربط، شهرداري تبريز در بين شهرداران كشور در اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها رتبه اول را كسب كرده است.


نوشته شده در   چهارشنبه 20 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode