ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 19 بهمن 1389     |     کد : 15151

راهپيمايي 22 بهمن ترفند دشمنان را خنثي مي‌كند

رئيس شوراي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: راهپميايي 22 بهمن امسال، ترفند دشمنان داخلي و خارجي انقلاب را خنثي و روحيه ايثار را يادآوري مي‌كند.

 رئيس شوراي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: راهپميايي 22 بهمن امسال، ترفند دشمنان داخلي و خارجي انقلاب را خنثي و روحيه ايثار را يادآوري مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي‌، حجت‌الاسلام حسين تقي‌زاده در نشست هماهنگي برگزاري راهپيمايي 22 بهمن تبريز كه در اداره كل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد، اظهار داشت: شكوه استقامت و پايداري 32 سال گذشته در راهپيمايي امسال به نمايش درمي‌آيد.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در ادامه تصريح كرد: حضور ميليوني مردم يكبار ديگر وفاداري آنان را به انقلاب نشان داده و نظام را بيمه مي‌كند.
وي تاكيد كرد: راهپيمايي 22 بهمن روحيه و دلگرمي براي بيداري اسلامي اخير مردم كشورهاي ديگر به خصوص تونس و مصر و در حقيقت الگويي مناسب براي ساير كشورهاست.
تقي‌زاده همچنين با اشاره به برنامه‌هاي دهه فجر بيان داشت: برنامه‌هاي ستاد دهه فجر امسال غني‌تر از سال‌هاي گذشته بوده و به خصوص بعد برنامه‌هاي فرهنگي چشمگير است.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي نيز در اين نشست اظهار داشت: دستاوردهاي علمي، صنعتي و فرهنگي حاصل خون شهدا و از جان گذشتگي‌هاي جوانان و مردم است.
علي داننده گفت: حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي يك وظيفه همگاني است و شركت در راهپيمايي 22 بهمن گام مهمي در راستاي نيل به اين هدف است.
وي تصريح كرد: رسالت تاريخي ما حاكميت اسلام است و علت عمده خصومت دشمنان و استكبار جهاني را نيز بايد در همين مسئله جستجو و ارزيابي كرد.
داننده گفت: انقلاب اسلامي ايران باعث شد يك حركت جديدي در زندگي بشر اتفاق بيفتد و روحيه بيداري را در محرومان و مستضعفان جهان زنده كرد.



نوشته شده در   سه شنبه 19 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode