ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 18 بهمن 1389     |     کد : 15122

ماشين‌سازي در صف مدعيان قرار مي‌گيرد

مدير باشگاه ماشين‌سازي دبيري تبريز گفت: با چند پيروزي متوالي ماشين‌سازي در صف مدعيان قرار مي‌گيرد.

 مدير باشگاه ماشين‌سازي دبيري تبريز گفت: با چند پيروزي متوالي ماشين‌سازي در صف مدعيان قرار مي‌گيرد.

افشين دبيري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: بازي نيمه دوم ماشين‌سازي مقابل اتكاي گلستان رضايت بخش بوده و اگر بتوانيم در چند بازي متوالي به پيروزي برسيم در جمع مدعيان صعود قرار خواهيم گرفت.
وي گفت: در چند روز اخير به دليل بارش برف تمرينات منظمي را از سوي تيم ماشين سازي شاهد نبوديم و به همين دليل نيمه نخست ماشين‌سازي بازي ضعيفي را از خود ارائه داد، اما در نيمه دوم شرايط به سود ماشين‌سازي تغيير يافت و اين تيم موفق شد بازي باخته را به پيروزي تبديل كند.
مدير باشگاه ماشين‌سازي تبريز تصريح كرد: كسب اين سه امتياز حساس صعود چند پله‌اي تيم را فراهم كرد و اميدواريم با پيروزي در مقابل كاوه بتوانيم فاصله خود را با تيم‌هاي بالاي جدول كاهش دهيم.
وي ادامه داد: در ديدار رفت مقابل كاوه تهران با اينكه از آمادگي كاملي برخوردار نبوديم كاملاً سوار بر بازي بوده و با بدشانسي و گل ثانيه‌هاي پاياني بازي را واگذار كرديم اما اميدواريم با روند صعودي تيم بتوانيم انتقام شكست دور رفت را مقابل اين تيم تهراني را بگيريم.
وي تاكيد كرد: هنوز زود است در مورد جايگاه اين تيم در پايان مسابقات اظهار نظر كرد اما دو بازي آتي تيم مقابل كاوه تهران و همياري اراك براي اين تيم بسيار حساس بوده و پيروزي در اين دو بازي تيم را به ميانه‌هاي جدول سوق خواهد داد.
دبيري ضمن اظهار رضايت از عملكرد «زوران» گفت: زوران در 6 بازي 9 امتياز را كسب كرده و مطمئناً با گذشت زمان و شناخت بيشتر از تيم خود و ساير حريفان ميانگين امتياز گيري وي بيشتر خواهد شد.
تيم ماشين‌سازي تبريز روز گذشته در حالي موفق به پيروزي سه بر دو بر اتكاي گلستان شد كه تا دقيقه 60 دو بر يك از مهمان خود عقب افتاده بود.
با اين پيروزي تيم ماشين‌سازي مجموع امتيازات خود را به عدد 16 رسانده و در رده يازدهم جدول قرار گرفت.
اين تيم هفته آينده در تهران به مصاف كاوه تهران رفته و بالافاصله به تبريز بازگشته و پذيراي تيم همياري اراك خواهد بود.
ماشين سازي با 41 سال قدمت قديمي‌ترين تيم فوتبال آذربايجان بوده و سابقه بازي در جام‌هاي تخت جمشيد، ليگ قدس و ليگ آزادگان را دارد. اين تيم در سال 73 عنوان بهترين تيم شهرستاني كشور را كسب كرد.
به دنبال انصراف شركت ماشين‌سازي تبريز از تيمداري اين تيم از سال گذشته تحت حمايت مالي برادران دبيري قرار گرفته و با نام ماشين‌سازي دبيري تبريز در مسابقات حضور مي‌يابد.


نوشته شده در   دوشنبه 18 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode