ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 18 بهمن 1389     |     کد : 15121

اهداي نمادين چادر به همسر رئيس جمهور آذربايجان

مديركل امور بانوان استانداري آذربايجان شرقي گفت: اهداي نمادين چادر به همسر رئيس جمهور آذربايجان در راستاي تكريم حجاب بود.

مديركل امور بانوان استانداري آذربايجان شرقي گفت: اهداي نمادين چادر به همسر رئيس جمهور آذربايجان در راستاي تكريم حجاب بود.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، نسرين پيرسمساري ظهر امروز در همايش بزرگ بانوان تبريز نقش انقلاب اسلامي در هويت بخشيدن به زنان ايران اسلامي را ممتاز برشمرد.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي با اشاره به نقش زنان در دهه توسعه و پيشرفت كشور اظهار داشت: ايران اسلامي امروز نياز به زنان فرهيخته‌اي دارد كه در راستاي پيشرفت كشور نقش‌آفريني موثر داشته باشند.
وي با بيان اينكه رژيم سابق در صدد بي‌هويت كردن جامعه زنان كشور بود، گفت: رژيم پهلوي با شعار ورود به دروازه تمدن به مبارزه با مباني ديني و اسلامي پرداخت در حاليكه امروز در سايه اسلام زنان به بالندگي رسيده‌اند.
پيرسمساري در ادامه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي زينبيه ميانه اظهار داشت: 37 شهيده‌اي كه در بمباران دبيرستان دخترانه ميانه به شهادت رسيدند همواره در ميان زنان و جامعه اسلامي زنده و جاويد هستند.
وي با اشاره به اقدام زنان و دختران تبريزي در اهداي نمادين چادر به همسر رئيس جمهور، جمهوري آذربايجان افزود: اين اقدام در راستاي تكريم شعائر اسلامي و پاسداشت حجاب اسلامي صورت گرفت و دختران محجبه تبريز با شور و شكوه در اين برنامه حاضر شدند.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي با اشاره به برنامه‌هاي كميته زنان ستاد برگزاري برنامه‌هاي دهه فجر انقلاب اسلامي آذربايجان شرقي گفت: در اين كميته برنامه‌هاي مختلفي به اجرا درآمد و امروز نيز همايش بزرگ بانوان تبريزي با همكاري مسئولان برگزار شد.
وي ادامه داد: در اين همايش نيز علاوه بر برنامه‌هاي مختلف فرهنگي، برنامه 41 ختم قرآن نيز انجام گرفت كه اجر معنوي آن تقديم به 37 شهيده ميانه شد.
در اين همايش برنامه‌هاي مختلف از جمله مسابقه فرهنگي با حضور هزاران تن از دانش‌آموزان دختر تبريزي برگزار شد.


نوشته شده در   دوشنبه 18 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode