ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 18 بهمن 1389     |     کد : 15120

مراحل كامل تعمير هواپيماي ميگ 29 در تبريز انجام شد

فرمانده پايگاه دوم شكاري تبريز گفت: پنج مرحله تعمير هواپيماي ميگ 29 در تبريز انجام و هواپيماي تعميري در تبريز به پرواز درآمد.

 فرمانده پايگاه دوم شكاري تبريز گفت: پنج مرحله تعمير هواپيماي ميگ 29 در تبريز انجام و هواپيماي تعميري در تبريز به پرواز درآمد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمد حلت‌آبادي ظهر امروز در مراسم گراميداشت نيروي هوايي، انقلاب اسلامي ايران را تداوم نهصت حسيني و از ثمرات آن برشمرد.
فرمانده پايگاه دوم شكاري تبريز با بيان اينكه پيروزي انقلاب اسلامي موجب درهم ريختن معادلات و محاسبات بين‌المللي در نظام دو قطبي جهان شد، اظهار داشت: امروز ايران اسلامي به قدرتي غيرقابل تصور براي غرب تبديل شده است.
وي افزود: اتحاد مسليمن و بازگشت به ارزش‌هاي اصيل اسلامي در جهان از نتايج پيروزي انقلاب اسلامي است و اين موضوع خشم استكبار جهاني را در پي‌داشته و موجب دسيسه‌هاي مختلف عليه انقلاب شده است.
حلت‌آبادي تاكيد كرد: شناخت ماهيت و ريشه‌هاي انقلاب اسلامي براي مدافعان و حافظان انقلاب اسلامي يك ضرروت است و در شرايطي كه سازمان‌هاي بين‌المللي با هدف سرپوش گذاشتن به جنايات استكبار جهاني تشكيل شده، ايران اسلامي توانسته است سياست نه شرقي و نه غربي خود را حفظ كند و به مدافع مظلومان جهان تبديل شود.
فرمانده پايگاه دوم شكاري تبريز خاطرنشان كرد: پيدايش انقلاب اسلامي ريشه در تاريخ شيعه دارد چرا كه شيعه همواره با ظلم و ستم در مبارزه بوده و اسلام به عنوان ديني جهاني و جاوادن الگوي انقلاب اسلامي بوده است.
حلت‌آبادي با اشاره به نقش ولايت فقيه در عصر حاضر تاكيد كرد: ولايت فقيه در دروان غيبت ادامه دهنده راه امامان معصوم در ايستادگي در برابر ظلم و جور بوده است.
وي گفت: ملت ايران اسلامي با پيروي از نهصت حسيني به راه خود ادامه داده و انقلاب اسلامي ايران نيز از ثمرات عاشورا بوده و به عنوان نهضتي در راستاي مقابله با زورگويان به وقوع پيوسته است.
فرمانده پايگاه دوم شكاري تبريز در ادامه سخنان خود با اشاره به بيعت تاريخي پرسنل نيروي هوايي با امام راحل اظهار داشت: امام بيانات ارزشمندي در مورد نيروي هوايي دارند و نيروي هوايي را يك نيروي ارزشي برشمردند.
وي تاكيد كرد: نيروي هوايي در طول هشت سال دفاع مقدس نيز حافظ مرز و كيان كشور اسلامي بوده است و در زمينه‌هاي مختلف منشا خدمات بسيار بوده است.
حلت‌آبادي با بيان اينكه نيروي هوايي در شرايط كنوني نيز آمادگي خود را در همه جوانب حفظ كرده است، يادآور شد: حفظ آمادگي نيروهاي نظامي و از جمله نيروي هوايي موجب خواهد شد تا دشمن نسبت به كيان اسلامي طمع‌ورزي نكند.
فرمانده پايگاه دوم شكاري تبريز با اشاره به دستاوردهاي نيروي هوايي طي سال‌هاي اخير اظهار داشت: امروز شاهد پرواز دو فروند هواپيماي ميگ تعمير شده در پايگاه دوم شكاري تبريز هستيم.
وي افزود: براي نخستين بار مجوز تعمير اساسي دو پروند ميگ 29 در تبريز دريافت شد و در دو مرحله تمام پنج مرحله تعميرات اساسي در تبريز صورت مي‌گيرد.


نوشته شده در   دوشنبه 18 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode