ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 18 بهمن 1389     |     کد : 15082

فيلم هاي شبکه يک سيما تا 22 بهمن

فيلم هاي سينمايي شکار، خانه عنکبوت ، ويرانگر و پنجاه و سه نفر، به نام پدر و چالسيو از دوشنبه تا جمعه 22 بهمن به مناسبت دهه مبارک فجر از شبکه يک سيما پخش مي شود.

جام جم آنلاين: فيلم هاي سينمايي شکار، خانه عنکبوت ، ويرانگر و پنجاه و سه نفر، به نام پدر و چالسيو از دوشنبه تا جمعه 22 بهمن به مناسبت دهه مبارک فجر از شبکه يک سيما پخش مي شود.
به گزارش جام جم آنلاين به نقل از رسانه خبري شبکه يک سيما، «شکار» عنوان فيلمي به کارگرداني و نويسندگي مجيد جوانمرد که در ساعت چهل دقيقه بامداد دوشنبه 18 بهمن پخش مي شود.

خلاصه داستان اين فيلم توليد شده در سال 1366 درباره احمد راننده کاميون است که با يک محموله گوشت به مقصد پايتخت حركت مي كند. او عجله دارد تا قبل از زايمان همسرش محموله را تحويل بدهد و به زادگاهش بازگردد. در يكي از شهرهاي بين راه توقف مي كند و همان لحظه انفجاري در ميدان شهر رخ مي دهد و مجسمه اي كه قرار بوده روز بعد پرده برداري شود منهدم مي شود و ...
پرويز پرستويي، خسرو شكيبايي، عنايت بخشي، علي آقاجانيان، منيژه سليمي، مهري وداديان، نعمت اله گرجي، ايرج زينعلي، صفر كشكولي و علي پروين در فيلم سينمايي «شکار» بازي کرده اند.

ساعت 45 دقيقه بامداد سه شنبه فيلم سينمايي خانه عنکبوت توليد سال 1362 با بازي جمشيد مشايخي، عزت الله انتظامي، داوود رشيدي و محمدرضا داوودنژاد روي آنتن مي رود.
عليرضا داوودنژاد، كارگرداني اين فيلم انجام داده است.
در خلاصه داستان اين فيلم آمده: پس از انقلاب، در بحبوحه ماجراي حمله نظامي طبس، چهار مرد (تقي نيا، كامران، ثابتيان و تيمسار)، كه وابستگي هايي به نظام سرنگون شده سلطنتي دارند، در ويلايي گرد آمده اند و در انتظارند تا كودتا پيروز شود...

فيلم «ويرانگر» ساعت 50 دقيقه بامداد چهارشنبه 20 بهمن به مناسبت دهه مبارک فجر از شبکه يک سيما پخش مي شود.

زني به نام نسرين در فيلم «ويرانگر» از طرف سازمان موساد مامور ضربه زدن به جمهوري اسلامي ايران مي شود. اين فيلم در سال 1374 توسط ابوالقاسم طالبي نوشته و کارگرداني شده و بازيگران اصلي آن جمشيد هاشم پور، مهناز اسلامي، اصغر محبي، حسن جوهرچي، جمشيد شاه محمدي و رامين نعمتي هستند.

يوسف سيدمهدوي با «53 نفر»ساعت 1:50 بامداد پنج شنبه 21 بهمن به شبکه يک مي آيد.

در اين فيلم 53 نفر از مأموران ساواك در چند كشور ميان ايرانيان عضو انجمن هاي اسلامي نفوذ كرده اند. احمد كه عضو يك گروه اسلامي است، تعدادي عكس، دويست هزارتومان پول و 53 قطعه نگاتيو عكس هاي شناسايي شده 52 نفر را در يك ساك مخفي كرده و قصد خروج از تهران را دارد كه در محاصره ساواك قرار مي گيرد و ناچار ساك خود را با ساك يكي از مسافران (حسين) عوض مي كند و از خطر مي گريزد...
فريبرز سمندرپور، عنايت بخشي، قاسم سيف، اردلان شجاع كاوه و فريبا شمس بازيگران «53 نفر» در سال 1368 بوده اند.

ساعت 22 روز پنج شنبه 21 بهمن فيلم «به نام پدر» ساخته جيم شريدان توليد 1993 انگليس پخش مي شود.

اين فيلم داستان پدر و پسري ايرلندي را روايت ميکند که عضو ارتش آزادي بخش ايرلند هستند و به رابطه اي جديد در زندگي با هم مي رسند.

موضوع فيلم تلويزيوني چالسيو که جمعه 22 بهمن ماه ساعت 16 پخش مي شود، در مورد شکنجه گران ساواک است که در نقشه اي در منطقه جنگي به دست نيروهاي انقلابي مي افتند و موجب سرافکندگي نيروهاي ساواک مي شوند. اين فيلم را بهتاش صنائي ها کارگرداني و عليرضا طباطبايي تهيه کرده اند.


نوشته شده در   دوشنبه 18 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode