ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 بهمن 1389     |     کد : 14942

رئال و بارسلونا به فينال رسيدند

تيم‌هاي رئال مادريد و بارسلونا با برتري مقابل حريفان خود به ديدار نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي اسپانيا صعود کردند.

تيم‌هاي رئال مادريد و بارسلونا با برتري مقابل حريفان خود به ديدار نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي اسپانيا صعود کردند.
به گزارش مهر ، دور برگشت از مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي اسپانيا موسوم به «کوپا دلري» چهارشنبه شب با برگزاري دو بازي پيگيري شد که طي آن تيم‌هاي بارسلونا و رئال مادريد مقابل حريفان خود به برتري رسيدند و جواز صعود به ديدار نهايي اين رقابت‌ها را بدست آوردند.

در حساس‌ترين ديدار شب گذشته تيم رئال مادريد در ورزشگاه «سانتياگو برنابئو» به مصاف سويا رفت و در حالي که از حمايت بيش از 75 هزار تماشاگر بهره مي برد، به برتري 2 برصفر دست يافت. براي رئال مادريد در اين بازي خانگي مسعود اوزيل (82) و امانوئل آدبايور (90) گلزني کردند. اين نخستين گل آدبايور براي تيم رئال مادريد بود. او در نقل و انتقالات نيم فصل فوتبال اروپا از تيم منچسترسيتي به رئال مادريد پيوست.

رئال مادريد با توجه به پيروزي يک برصفر در بازي رفت در مجموع دو بازي رفت و برگشت با 3 گل از سد سويا گذشت و به ديدار نهايي جام حذفي اسپانيا صعود کرد تا براي دستيابي به عنوان قهرماني اين مسابقات با بارسلونا روبه‌رو شود که در بازي شب گذشته با سه گل آلمريا را شکست داد.

براي بارسلونا در اين بازي که در ورزشگاه «خوان روياس» برگزار شد، آدريانو (34)، تياگو آلکانتارا (55) و ابراهيم آفلاي (65) گلزني کردند. بارسا در مجموع دو بازي رفت و برگشت با نتيجه 8 بر صفر از سد آلمريا گذشت و فيناليست جام حذفي باشگاه‌هاي اسپانيا شد.

ديدار نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي اسپانيا روز چهارشنبه 20 آوريل 2011 (31 فروردين 90) بين تيم‌هاي بارسلونا و رئال مادريد در ورزشگاه مستايا شهر والنسيا برگزار خواهد شد.


نوشته شده در   جمعه 15 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode