ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 بهمن 1389     |     کد : 14671

زنان زنداني داراي جرايم مالي آزاد مي‌شوند‌

مديركل امور زنان استانداري آذربايجان شرقي گفت: در دهه فجر زنان زنداني داراي جرايم مالي كمتر از 100 ميليون ريال آزاد مي‌شوند.‌

مديركل امور زنان استانداري آذربايجان شرقي گفت: در دهه فجر زنان زنداني داراي جرايم مالي كمتر از 100 ميليون ريال آزاد مي‌شوند.‌

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، نسرين پيرسمساري در جمع خبرنگاران به تشريح برنامه‌هاي كميته امور بانوان در دهه فجر امسال پرداخت و اظهار داشت: ‌زنان همواره نقشي ممتاز و دوشادوش مردان در عرصه‌هاي اجتماعي و فرهنگي داشته و در برخي صحنه‌ها نيز پيشگام مردان بوده‌اند.
مديركل امور زنان استانداري آذربايجان شرقي يادآور شد: زنان پس از انقلاب اسلامي نيز نقشي ممتاز داشته و امام راحل با نگرشي خاص به زنان موجبات حضور موثر اجتماعي آنان را فراهم كردند.
پيرسمساري ادامه داد: زنان فرهيخته ايران اسلامي با شور و نشاطي خاص در عرصه‌هاي اجتماعي حاضر مي‌شوند و اين در حالي است كه در كشورهاي مدعي آزادي اين شور و نشاط وجود ندارد.
وي با اشاره به برنامه‌هاي كميته امور بانوان در دهه فجر امسال اظهار داشت: ‌برنامه‌هاي متنوعي در عرصه‌هاي موضوع بانوان برگزار خواهد شد كه بخش مهمي از اين برنامه‌ها در قالب كليات فرهنگي و‌ آموزشي برگزار خواهد شد.
پيرسمساري، از برگزاري همايش استاني نيمكت‌هاي سوخته در ميانه خبر داد و گفت: اين همايش امسال به صورت استاني، در سال آتي به صورت منطقه‌اي و در سال‌هاي بعدي نيز به صورت كشوري و بين‌المللي برگزار خواهد شد.
مديركل امور زنان استانداري آذربايجان شرقي يادآور شد: با توجه به شهادت مظلومانه بيش از 75 نفر از بانوان در بمباران رژيم بعثي طي جنگ تحميلي اين همايش با همكاري نهادهاي ذ‌ي‌ربط برگزار مي‌شود.
وي اظهار داشت: اين همايش 11بهمن ماه با حضور مهمانان كشوري و استاني برپا خواهد شد و برنامه‌هاي متنوعي در حاشيه اين همايش برگزار مي‌شود.
پيرسمساري، برگزاري همايش زنان در 18 بهمن در تبريز، حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن و برگزاري چهارمين مرحله طرح رحمت را از ديگر برنامه‌هاي اين كميته برشمرد.
مديركل امور زنان استانداري آذربايجان شرقي همچنين از تقبل بدهي مالي جمعي از زنان زنداني خبر داد و گفت: در دهه فجر زنان زنداني داراي جرايم مالي كمتر از 100ميليون ريال آزاد مي‌شوند.
وي ادامه داد: تعداد اين افراد مشخص نيست اما تلاش داريم با مكاتبات صورت گرفته تعداد آنان مشخص شود.
پيرسمساري خاطرنشان كرد: در راستاي برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي دهه فجر همكاري گسترده‌اي با حوزه‌هاي علميه استان و شهرستان تبريز در حال انجام است.
وي به برگزاري نزديك به 6 هزار برنامه در ايام دهه فجر در استان آذربايجان شرقي اشاره كرد و افزود: برگزاري همايش‌ها و نشست‌ها، مسابقات، مراسم مختلف و ختم قرآن از ويژه برنامه‌هاي دهه فجر امسال در حوزه بانوان است.


نوشته شده در   شنبه 9 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode