ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 3 بهمن 1389     |     کد : 14446

کنسول بازي قابل حمل سه بعدي

شرکت شرکت نينتندو ، توليدکننده کنسولهاي بازيهاي ويديويي از اولين کنسول بازي سه بعدي بدون نياز به عينک را اواخر مارس آينده وارد بازار مي کند.

جام جم آنلاين: شرکت شرکت نينتندو ، توليدکننده کنسولهاي بازيهاي ويديويي از اولين کنسول بازي سه بعدي بدون نياز به عينک را اواخر مارس آينده وارد بازار مي کند.
به گزارش خبرگزاري مهر، شرکت نينتندو که در نمايشگاه CES 2011 لاس وگاس از اولين کنسول بازي قابل حمل سه بعدي دنيا که بدون نياز به عينک تصاوير سه بعدي عرضه مي کند رونمايي کرد.

اکنون اولين جزئيات عرضه تجاري اين محصول به بازار را منتشر کرد. نينتندو تاريخ عرضه اين محصول را از 27 مارس در بازار آمريکا و اروپا اعلام کرد.

اين محصول به قيمت 249 دلار در آمريکا و 249 يورو در اروپا عرضه مي شود.

اين کنسول جديد که Nintendo 3DS نام دارد بازي در دو حالت دو بعدي و سه بعدي را امکانپذير مي کند. هرچند در روزهاي گذشته اين شرکت ژاپني خبري را منتشر کرد که براساس آن استفاده از اين بازي را براي کودکان زير 6 سال ممنوع کرده است.

در روي سايت اين شرکت آمده است: بينايي کودکان زير 6 سال در مرحله رشد و تکامل قرار دارد و هنگام استفاده از کارايي هاي سه بعدي اين بازي از جمله استفاده از ابزار 3DS آن تصاوير سه بعدي با تفاوتهايي در تصويرهايي که توسط چشم راست و چپ مي بينند، به نمايش در مي آيند که اين ويژگي مي تواند بر روي رشد بينايي کودکان اثرات نامطلوبي به جا بگذارد.

در حقيقت اين شرکت توليدکننده کنسول بازيهاي ويديويي اين هشدار را برمبناي تحقيقي اعلام کرده است که چندماه قبل محققان دانشگاه کالج لندن انجام داده بودند.

براساس گزارش زئوس نيوز، اين کنسول بازي داراي يک کارت حافظه "اس. دي" 2 گيگابايتي است که بر روي آن چندين بازي سه بعدي و نرم افزارهاي مفيدي عرضه شده است که اين کنسول را به يک پخش کننده فيلم و موسيقي سه بعدي تبديل مي کنند.


نوشته شده در   يکشنبه 3 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode