ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 3 بهمن 1389     |     کد : 14431

تقويت مراكز مشاوره خانواده از مهم‌ترين اهداف هيئت دولت است

رئيس مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري گفت: تقويت مراكز مشاوره خانواده يكي از مهم‌ترين اهداف سفرهاي استاني هيئت دولت به استان‌هاست.

 رئيس مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري گفت: تقويت مراكز مشاوره خانواده يكي از مهم‌ترين اهداف سفرهاي استاني هيئت دولت به استان‌هاست.

به گزارش خبرگزاري فارس از اروميه، مريم مجتهدزاده ظهر امروز در نشست نمايندگان بانوان آذربايجان غربي در سالن شماره يك استانداري اظهار داشت: تقويت مراكز مشاوره خانواده يكي از مهم‌ترين اهداف سفرهاي استاني هيئت دولت به استان‌ها است.
وي افزود: دوره‌هاي مشاوره نقشي اساسي در جلوگيري از طلاق و گسسته شدن بنيان خانواده ايفا مي‌كنند و بايد در راستاي پررنگ‌تر شدن نقش مشاوران گام‌هاي اساسي برداريم.
اين مقام مسئول اضافه كرد: تعميق باورهاي ديني در جامعه اصل مهم و اساسي است كه مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري توجه اساسي به اين امر دارد و در اين راستا دوره‌هاي مختلفي را اجرا كرده كه از جمله آنها مي‌توان به دوره بصيرت و مبارزه با جنگ نرم اشاره كرد.
مجتهدزاده تصريح كرد: اين امر در ارتقاي جايگاه زنان بسيار موثر است چرا كه در نظر داريم اين تصميم را براي استانداري‌ها و فرمانداري‌ها تسري دهيم.
رئيس مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري در ادامه با اشاره به تصميمات اتخاذ شده در راستاي گسترش نقش بانوان در آذربايجان غربي عنوان كرد: طرح آموزش احكام و بهداشت به بانوان روستايي و عشايري، تجهيز كتابخانه‌ها، مهارت‌افزايي بانوان، ايجاد صندوق ضمانت زنان و ارائه تسهيلات به بانوان از مهم‌ترين مصوباتي است كه در سومين سفر استاني هيئت دولت به آذربايجان غربي مصوب شده است.
اين مسئول در پايان تصريح كرد: لازمه اجرايي شدن اين مصوبات ارائه طرح در اين زمينه است كه بايد عملي شود.


نوشته شده در   يکشنبه 3 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode