ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 29 دي 1389     |     کد : 14291

نرم افزاري براي ترجمه زبان ها

شرکت گوگل نرم افزار اندرويدي ترجمه خود را ارائه کرد ، نرم افزاري که مي تواند همه زبان هاي زنده دنيا را در زمان واقعي و در حين مکالمه ترجمه کند.

جام جم آنلاين: شرکت گوگل نرم افزار اندرويدي ترجمه خود را ارائه کرد ، نرم افزاري که مي تواند همه زبان هاي زنده دنيا را در زمان واقعي و در حين مکالمه ترجمه کند.
به گزارش مهر ، شرکت گوگل نرم افزاري به نام نرم افزار ترجمه اندرويد گوگل را تکميل و ارائه کرده است که مي تواند در زمان حقيقي مکالمات تلفني به زبان هاي مختلف را ترجمه کند.

چنين ابزاري مي تواند محبوبيت بسياري به دست آورد زيرا مي تواند برقراري ارتباطات را در سطح بين المللي گسترده تر و آسانتر کند.
استفاده از نرم افزار جديد گوگل بسيار ساده است، تنها کافي است آن را بر روي گوشي تلفن همراه نصب کنيد و سپس با فردي به زباني خارجي مکالمه کنيد. به اين شکل کاربر انگليسي زبان با فردي اسپانيايي زبان مکالمه مي کند، در حاليکه اسپانيايي زبان مکالمات را به زبان اسپانيايي و کاربر آنها را به زبان انگليسي مي شنود، درست مثل اينکه مترجمي حرفه اي را استخدام کرده باشيد، با اين تفاوت که اين مترجم درون گوشي تلفن همراه تعبيه شده است.

بخش ترجمه شرکت گوگل براي ارائه اين نرم افزار تا به حال مطالعات و تحقيقات گسترده اي انجام داده است زيرا ترجمه يک تک واژه فرايندي کاملا متفاوت از ترجمه محتوا و معني يک جمله کامل آن هم به زبان هاي مختلف است. در عين حال با هربار استفاده از اين نرم افزار، گوگل اطلاعات جديدي را از معني جملات به دست آورده و دامنه معنايي خود را گسترده تر مي کند.

از ديگر دستاوردهاي محبوب گوگل در زمينه ترجمه، نرم افزار رايانه اي ترجمه گوگل است که در حال حاضر توجه بسياري از کاربران را به خود جلب کرده است. همچنين نرم افزار iSpeak آيفون مي تواند صوت و متن را به سادگي ترجمه کرده و نتيجه آن را با صداي بلند و به هر زباني بخواند.


نوشته شده در   چهارشنبه 29 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode