ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 28 دي 1389     |     کد : 14250

عربستان مقابل ژاپن ‌تحقير شد

پرونده گروه دوم جام ملت‌هاي آسيا با پيروزي و صعود اردن به مرحله يك چهارم نهايي و شكست تحقيرآميز عربستان مقابل ژاپن بسته شد.

جام جم آنلاين: پرونده گروه دوم جام ملت‌هاي آسيا با پيروزي و صعود اردن به مرحله يك چهارم نهايي و شكست تحقيرآميز عربستان مقابل ژاپن بسته شد.
به گزارش ايسنا، دو ديدار پاياني گروه دوم رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا ساعت 16 و 45 دقيقه دوشنبه آغاز شد.

عربستان كه با شكست در دو ديدار نخست خود اميدي براي صعود نداشت، در آخرين ديدار خود هم نتوانست اعاده حيثيت كند و مقابل ژاپن با 5 گل تن به شكست داد.

در اين ديدار يك طرفه ژاپن در همان نيمه نخست سه بار دروازه تيم عربستان را گشود تا كار شاگردان الجوهر يكسره شود.

"شينجي اوكازاكي" دو بار در دقايق 8 و 13 براي ژاپن گلزني كرد و "ريوچي مائدا" هم دو گل ديگر شاگردان زاكروني را در دقايق 19 و 51 به ثمر رساند. اوكازاكي در دقيقه 80 هت تريك كرد و گل پنجم ژاپن را به ثمر رساند تا شكست عربستان سنگين‌تر شود.

ژاپن با اين پيروزي 7 امتيازي شد و به عنوان تيم نخست به مرحله يك چهارم نهايي رقابت‌ها صعود كرد.

قضاوت اين ديدار را روشن ايرماتوف ازبك بر عهده داشت.

اردن صعود كرد

در ديگر ديداري كه به صورت همزمان برگزار شد،‌ اردن در ديداري نزديك و تماشايي 2 بر يك سوريه را شكست داد و به عنوان تيم دوم پس از ژاپن جواز صعود به جمع 8 تيم پاياني را كسب كرد.

در اين ديدار كه در ورزشگاه قطر اسپورت برگزار شد، ابتدا "محمد الزينو" در دقيقه 15 سوريه را پيش انداخت، اما در ادامه "دياب" در دقيقه 30 به اشتباه دروازه خودي را باز كرد تا دو تيم با تساوي يك بر يك راهي رختكن شوند.

در نيمه دوم سوريه كه براي صعود به 3 امتياز اين بازي نياز داشت چند حمله بر روي دروازه اردن انجام داد اما اين اردن بود كه در دقيقه 52 توسط "عدي السيفي" به گل برتري رسيد.

تلاش سوريه در ادامه اين ديدار براي گشودن دروازه اردن به جايي نرسيد و اين بازي با نتيجه 2 بر يك به پايان رسيد تا سوريه همانند عربستان از دور رقابت‌ها كنار رود.


نوشته شده در   سه شنبه 28 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode