ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 26 دي 1389     |     کد : 14156

توليد خودروهاي تجاري 'آذهايتكس' در تبريز با حضور معاون رييس جمهور آغاز شد

توليد خودروهاي تجاري 'آذهايتكس' در تبريز عصر روز پنج شنبه با حضور معاون پارلماني رييس جمهور آغاز شد.

 
توليد خودروهاي تجاري 'آذهايتكس' در تبريز عصر روز پنج شنبه با حضور معاون پارلماني رييس جمهور آغاز شد.

مديرعامل شركت توسعه فناوري هاي پيشرفته آذرآبادگان در آيين گشايش اين خط توليد، گفت: اين شركت در دو سال گذشته با اخذ مجوزهاي 51 گانه استاندارد، خط توليد انبوه خود را در توليد انواع خودروهاي تجاري آغاز مي كند.
اسماعيل پايدار افزود: اين شركت به عنوان طرح مشترك بين ايران و بلاروس ايجاد شده و در فاز نخست ظرفيت توليد دو هزار دستگاه خودرو در سال را دارد.
وي گفت: 15 درصد قطعات اين خودروها ساخت داخلي بوده و بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده اين ميزان در سال آينده به 31 درصد افزايش خواهد يافت.
به گفته وي، خودروهاي توليدي اين شركت مجهز به تكنولوژي هاي روز بوده و به سبب داشتن موتورهاي پيشرفته مصرف سوخت آن در يكصد كيلومتر 28 ليتر مي باشد.
رييس سازمان صنايع و معادن آذربايجان شرقي نيز در اين آيين، گفت: با اقداماتي كه در مدت اخير و با كمك دولت انجام شده، جشنواره اي از افتتاح هاي مختلف در استان شاهد خواهيم بود كه در تاريخ اين استان بي نظير است.
علي مسافري با بيان اينكه سرمايه گذاري هاي انجام شده در طرح هاي ياد شده به 10 هزار ميليارد ريال مي رسد، افزود: اميدواريم با همتي كه دولت دكتر احمدي نژاد درپيش گرفته سرمايه گذاريهاي انجام شده در استان را هر سال دو برابر افزايش دهيم.
وي خاطرنشان كرد: عملي كردن اين موضوع ادعاي بزرگي است، ولي با پتانسيل هايي كه در آذربايجان شرقي وجود دارد مطمئنا به اين ادعا جامه عمل خواهيم پوشاند.
كارخانه توليد خودروهاي ' آذهايتكس ' در زميني بهمساحت 70 هزار مترمربع و با زيربناي اوليه 14 هزار مترمبع در دوسايت و با سرمايه گذاري 320 ميليارد ريال سرمايه ريالي و سه ميليون يورو سرمايه ارزي و با اشتغالزايي 162 نفر احداث شده است.
در حال حاضر اين خط توليد سه نوع كشنده مختلف و دو نوع كمپرسي را توليد مي كند.


نوشته شده در   يکشنبه 26 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode