ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 23 دي 1389     |     کد : 14011

اجراي محدوده طرح ترافيك تبريز به تأخير افتاد

معاون حمل و نقل شهرداري تبريز گفت:‌ اجراي محدوده طرح ترافيك تبريز با توجه به كاسته شدن از حجم ترافيك محدوده مركزي تبريز به تأخير افتاد.

 
معاون حمل و نقل شهرداري تبريز گفت:‌ اجراي محدوده طرح ترافيك تبريز با توجه به كاسته شدن از حجم ترافيك محدوده مركزي تبريز به تأخير افتاد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، فرهاد روشني صبح امروز در جلسه شوراي هماهنگي ترافيك شهرهاي آذربايجان شرقي از توجه ويژه شهرداري به گسترش حمل و نقل عمومي در تبريز خبر داد.
وي با اشاره به اقدامات برنامه‌ريزي شده در زمينه طرح ترافيك محدوده مركز تبريز اظهار داشت: اين طرح به لحاظ مقدمات برنامه‌ريزي و اجرا آماده است و اقدامات مطالعاتي در اين راستا صورت گرفته و مقدمات فراهم شده بود.
معاون حمل و نقل شهرداري تبريز افزود: با توجه به اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها فعلا اين طرح متوقف شده است و در ادامه شرايط نيز مي‌توان به آن اقدام كرد.

* اجراي محدوده طرح ترافيك تبريز منتفي نشده است
روشني تصريح كرد:‌ اجراي محدوده طرح ترافيك تبريز منتفي نشده است و تنها با توجه به كاسته شدن از حجم ترافيك محدوده مركزي تبريز به تاخير افتاده است.
وي گفت: ‌البته در حال حاضر نيز خيابان‌هاي مركزي تبريز به سمت ترافيك سنگين حركت مي‌كند كه در صورت ادامه اين وضعيت طرح مي‌تواند اجرايي شود.

* توجه ويژه شهرداري به گسترش حمل و نقل عمومي در تبريز
معاون حمل و نقل شهرداري تبريز از توجه ويژه شهرداري به گسترش حمل و نقل عمومي در تبريز خبر داد و اظهار داشت: شهردار تبريز شخصا تاكيد خاصي بر گسترش اين خطوط در سطح شهر تبريز و تسريع در اين زمينه دارد.
كريم باقري، رئيس گروه حمل و نقل استانداري آذربايجان شرقي نيز در اين در جلسه با اشاره به اقدامات انجام يافته درباره ترافيك شهري تبريز و استان اظهار داشت: موضوع فرهنگ‌سازي ترافيك با همكاري رسانه ملي و مسئولان استاني مورد توجه قرار گرفته است.
رئيس گروه حمل و نقل استانداري آذربايجان شرقي افزود: پخش برنامه‌هاي فرهنگي در زمينه ارتقاي فرهنگ ترافيك از رسانه ملي مورد توافق مسئولان قرار گرفته و در اين زمينه نيازمند هماهنگي بيشتر هستيم.
باقري با اشاره به مصوبات قبلي شوراي هماهنگي ترافيك شهرهاي آذربايجان شرقي بر اجرايي شدن اين مصوبات تاكيد كرد.
همچنين در اين جلسه سيدمهدي پور پيغمبر رئيس راهنمايي رانندگي آذربايجان شرقي نيز با اشاره به اقدامات فرهنگي راهنمايي و رانندگي استان براي ارتقاي فرهنگ ترافيكي از توليد نمايش‌هاي تلويزيوني كوتاه مدت در استان خبر داد.


نوشته شده در   پنجشنبه 23 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode