ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 20 دي 1389     |     کد : 13872

پارك‌هاي محلات در اهر ايجاد شود

فرماندار اهر ايجاد پارك‌هاي محلات را در مناطق مختلف شهر اهر از نيازهاي ضروري و خواسته شهروندان برشمرد.

 
فرماندار اهر ايجاد پارك‌هاي محلات را در مناطق مختلف شهر اهر از نيازهاي ضروري و خواسته شهروندان برشمرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از اهر، رضا صديقي ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهي امور شهري اهر، تامين فضاهاي مناسب فرهنگي تفريحي در مناطق شهري و در راستاي استفاده عموم شهروندان از امكانات شهرداري ضروري برشمرد و افزود: كمبود اعتبارات و درآمد شهرداري سبب شده كه امكانات مناسب رفاهي و تفريحي در سطح شهر نمود عيني پيدا نكند.
وي، از شهرداري و شوراي شهر اهر خواست با برنامه‌ريزي مناسب و جذب مشاركت‌هاي مردمي و سرماي‌گذاران بخش خصوصي گام‌هاي عملي در اصلاح المان‌ها، عمران و آباداني شهر اهر برداشته شود.
صديقي، خدمت به مردم و حل مشكلات آنها را بزرگ‌ترين افتخار براي مديران دانست و از مسئولان امر خواست در راستاي تحقق اين امر با برنامه‌هاي ابتكاري و ضربتي زمينه جلب رضايت مردم را فراهم كنند.
وي در ادامه ساماندهي ورودي شهر اهر را نيز بسيار ضروري دانست و خواستار تلاش مناسب در اين زمينه شد.
صديقي، همچنين با انتقاد از برخي افرادي كه بدون مجوز و غيرقانوني در حاشيه شهر نسبت به نگهداري دام اقدام مي‌كنند، از مسئولان امر خواست با راهكارهاي قانوني نسبت به خروج دام از مناطق حاشيه‌اي شهر اقدام كنند.
وي در اين خصوص با اشاره به برنامه جهاد كشاورزي در خصوص ايجاد شهرك دامپروري تسريع در اجراي اين پروژه و ساماندهي امور دام را بسيار ضروري برشمرد و خواستار عملياتي شدن اين طرح شد.
رئيس كميته برنامه‌ريزي شهرستان اهر همچنين با انتقاد از كندي عمليات اجرايي كارخانه كمپوست اهر گفت: تسريع در راه‌اندازي اين طرح از خواسته‌هاي اهالي شهرستان و مسئولان منطقه بوده و با بهره‌برداري از اين طرح شاهد استفاده بهينه از زباله‌هاي شهري و ساماندهي مناسب آنها خواهيم بود.
وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري و تأكيدات رياست محترم جمهوري در خدمت‌رساني بهتر به مردم از مسئولان امر درخواست كرد با تدوين برنامه‌هاي بلندمدت و كوتاه‌مدت در راستاي تسريع در خدمت مناسب و درخور شأن مردم تلاشي مضاعف كنند و با پرهيز از كاغذبازي‌هاي بي‌مورد زمينه رفاه و رضايت‌مندي مردم را فراهم كنند.


نوشته شده در   دوشنبه 20 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode