ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 19 دي 1389     |     کد : 13827

ماشين‌سازي توان برد تيم تربيت يزد را دارد

رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: با غلبه بر حذف‌كننده ذوب آهن در اصفهان نشان‌دهنده ظرفيت تيم ماشين‌سازي است و به طور حتم اين تيم توان پيروزي مقابل تربيت در يزد را دارد.

 
‌ رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: با غلبه بر حذف‌كننده ذوب آهن در اصفهان نشان‌دهنده ظرفيت تيم ماشين‌سازي است و به طور حتم اين تيم توان پيروزي مقابل تربيت در يزد را دارد.

شهرام دبيري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: ماشين‌سازي مقابل شهرداري ياسوج بازي خوبي را از خود به نمايش گذاشته و بازيكنان اين تيم موقعيت‌هاي بي‌شمار گلزني را خلق كرده اما تنها به يك گل بسنده كردند.
وي افزود: گل دوم ماشين‌سازي مي‌توانست حاشيه امني را براي اين تيم فراهم كند تا دقايق پاياني تيم دچار استرس نشود ولي مهاجمان ماشين‌سازي در نواختن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند.
رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز افزود: با همه اين اوصاف بازي گروهي و اجراي برنامه‌هاي تاكتيكي تيم به نحوه چشمگيري افزايش يافته و ادامه اين روند نويد بازگشت ماشين‌سازي به گذشته پرفروغش را مي‌دهد.
دبيري در مورد بازي پاياني نيم فصل ماشين‌سازي در يزد گفت: در فوتبال سه امتيازي مساوي و باخت با يكديگر تفاوت چنداني نداشته و ما براي اينكه به سرعت از جمع تيم‌هاي پايين جدول جدا شده و به صف مدعيان بپيونديم بايد براي پيروزي و كسب سه امتياز تمام بازي‌هايمان برنامه داشته باشيم.
وي افزود: پيروزي مقابل تيم شهرداري ياسوج كه از شگفتي‌سازان جام حذفي بود و غلبه بر ذوب آهن در اصفهان نشان دهنده ظرفيت تيم ماشين‌سازي است و به طور حتم اين تيم توان پيروزي مقابل تربيت در يزد را دارد.
تيم ماشين‌سازي عصر روز گذشته موفق به پيروزي مقابل شهرداري ياسوج شد، اين تيم در هفته سيزدهم ليگ دسته اول ايران به مصاف تيم تربيت يزد مي‌رود.
در حال حاضر تربيت يزد با 17 امتياز در رده سوم جدول قرار داد و ماشين‌سازي با 12 امتياز تيم سيزدهم اين گروه است.
تيم ماشين‌سازي با هدايت زوان اسميليسكي در سه بازي خود به يك برد و دو تساوي دست يافته و توانسته در روند بازي و همچنين نتايج اين تيم تحول مثبتي را ايجاد كند.



نوشته شده در   يکشنبه 19 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode