ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 19 دي 1389     |     کد : 13823

تاریخ کهن تبریز اولویت قرار می گیرد

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با اشاره به برنامه های سازمان در سال 90 گفت: معرفی تاریخ کهن تبریز در سال 90 در اولویت قرار دارد.

 
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با اشاره به برنامه های سازمان در سال 90 گفت: معرفی تاریخ کهن تبریز در سال 90 در اولویت قرار دارد.
به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، حسین نجفی در حاشیه برگزاری بیستمین اجلاس مشورتی کمیسیون های فرهنگی اجتماعی شوراهای اسلامی کلانشهر ها و مراکز استانها در تبریز، افزود: ارتقای سطح فرهنگ عمومی، بهبود برخی ناهنجاری‌های اجتماعی، اصلاح آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی همچنین شناساندن تاریخ کهن تبریز به جوانان را جزو اولویت‌های کاری این سازمان در سال 90 است.

وی در ادامه تصریح کرد: سال 90 سال توسعه، تعالی و تحول فعالیت‌های فرهنگی در تبریز خواهد بود.

نجفی اظهار داشت: در سه ماهه پایانی سال‌جاری با انجام برنامه‌ریزی‌های منسجم به استقبال سال 90 خواهیم رفت.

حسین نجفی ادامه داد: حجم و نوع برنامه‌ها در سال 90 به مراتب از سال 89 بهتر خواهد بود و سعی خواهیم کرد با برگزاری برنامه‌های مستمر در طول سال نسبت به شناساندن تبریز به قشر کودک، نوجوان و جوان اقدام کنیم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: تعامل راهبردی سازمان های فرهنگی هنری با کمیسیون های فرهنگی اجتماعی ضروری و اجتناب ناپذیر است.

حسین نجفی ضمن تاکید بر تعامل و همکاری کمیسیون های فرهنگی با سازمان های فرهنگی گفت: کمیسیون های فرهنگی اجتماعی به عنوان دستگاه مقنن و سیاستگذار در رشد و توسعه و تعالی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی نقش موثری دارند.

وی ادامه داد: تعامل بین این دونهاد می تواند عامل برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی شود که در افزایش سطح فرهنگ عمومی جامعه و شهر ها بسیار موثر و مفید خواهد بود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تصریح کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با اجرای برنامه های متنوع و مختلف همچون جشنواره تابستانی تبریز که در طول فصل تابستان برگزار می شود، جشنواره سراسری عکس فیروزه و صدها عنوان برنامه فرهنگی و هنری گام های ماندگاری را در جهت افزایش سطح فرهنگ عمومی و شهروندمداری در جامعه برداشته است.

وی همچنین در ادامه به برگزاری هفته فرهنگی تبریز در تهران نیز اشاره کرد و گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با همکاری و پشتیبانی شهردار تبریز و شورای اسلامی کلانشهر تبریز به مدت یک هفته با برگزاری بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی هنری با حضور بیش از 200 نفر از هنرمندان تبریز میهمان هموطنان پایتخت بود.


نوشته شده در   يکشنبه 19 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode