ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 دي 1389     |     کد : 13738

پرفروش ترين کتاب

بر اساس فهرست اعلام شده کتاب «کد داوینچی» با ۴ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۲۵ نسخه فروش رقم ۲۲ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۸۳۷ پوندی را کسب و به عنوان….

بر اساس فهرست اعلام شده کتاب «کد داوینچی» با ۴ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۲۵ نسخه فروش رقم ۲۲ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۸۳۷ پوندی را کسب و به عنوان….
بر اساس فهرستی که توسط گاردین اعلام شده است تاکنون ۴ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۲۵ نسخه از کتاب «کد داوینچی» نوشته «دن براون» نویسنده آمریکایی فروش رفته و به این ترتیب اثر مذکور با کسب رقم ۲۲ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۸۳۷ پوندی فروش عنوان پروفروشترین کتاب تاریخ را کسب کرد.

به گزارش مهر، این روزنامه فرانسوی با ارائه مطلبی حاوی آمار و اطلاعات مبسوط، عناوین ۱۰۰ کتاب پرفروش تاریخ را اعلام کرد که کتاب «کد داوینچی» نوشته «دن براون» در صدر این فهرست قرار گرفته و نکته جالب توجه‌تر اینکه نامی از برندگان جایزه نوبل در فهرست مذکور به چشم نمی‌خورد.
بر اساس فهرست اعلام شده کتاب «کد داوینچی» با ۴ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۲۵ نسخه فروش رقم ۲۲ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۸۳۷ پوندی را کسب و به عنوان پروفروشترین کتاب تاریخ انتخاب شد.قیمت پشت جلد این کتاب حدود ۸ و میانگین قیمت هر جلد فروخته شده آن کمی بیش از ۵ پوند بوده است.
گاردین در حالی عناوین این کتاب‌ها را اعلام کرده است که در این فهرست تنها اشاره به ۱۰۰ کتاب پرفروش مابین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۰ شده و به نظر می‌رسد اگرچه رقم فروش کتاب‌های که در فهرست مذکور قرار دارند، نسبت به سال‌ها و دهه‌های قبل بسیار بالاست، در هر حال این فهرست تنها عناوین ۱۰۰ کتاب پرفروش دهه گذشته است.
کتاب‌های «هری پاتر و سنگ جادو» و «هری پاتر و تالار اسرار» نوشته جی کی رولینگ در رتبه دوم و سوم این فهرست جای گرفته‌اند.
«فرشته‌ها و شیاطین» نوشته دن براون عنوان چهارم ، «هری پاتر و محفل ققنوس» عنوان پنجم، «هری پاتر و شاهزاده دورگه» عنوان ششم، «هری پاتر و یادگاران مرگ» عنوان هفتم و «هری پاتر و زندانی آزکابان» عنوان هشتم این فهرست را به خود اختصاص داده‌اند؛ چهار کتاب اخیر همگی از رولینگ هستند.
از دیگر کتاب‌های پرفروش فهرست مذکور می‌توان به «شفق» نوشته استفنی می‌یر ، «نقطه فریب» نوشته دن براون، «ماه نو» نوشته استفنی مه‌یر، «استخوان‌های دوست ‌داشتنی» نوشته آلیس زیبالد ، «مرکز دیجیتالی» نوشته دن براون، «حادثه‌ای عجیب برای سگ در نیمه شب» نوشته مارک هیدن، «کسوف» نوشته استفنی مه‌یر، «دختری با خالکوبی اژدها؛ سه‌گانه هزاره» نوشته استیگ لارسن و «بادبادک باز» نوشته خالد حسینی اشاره کرد.


نوشته شده در   جمعه 17 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode