ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 16 دي 1389     |     کد : 13690

3016 معتاد در آذربايجان شرقي دستگير شدند

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر آذربايجان ‌شرقي گفت: مأموران استان با دستگيري 3 هزار و 16 معتاد و عامل تهيه و توزيع مواد مخدر موفق به كشف يك‌هزار و 590 كيلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

 رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر آذربايجان ‌شرقي گفت: مأموران استان با دستگيري 3 هزار و 16 معتاد و عامل تهيه و توزيع مواد مخدر موفق به كشف يك‌هزار و 590 كيلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني پليس استان آذربايجان شرقي، محمد راستي از كشف يك‌هزار و 590 كيلوگرم انواع مواد مخدر و دستگيري 3 هزار و 16 نفر معتاد و توزيع كننده طي 9 ماه گذشته سال‌جاري در سطح استان خبر داد.
وي ادامه داد: ماموران انتظامي طي 9 ماه سال‌جاري با انجام 2 هزار عمليات پليسي در سطح استان ضمن شناسايي و دستگيري 3 هزار و 16 نفر معتاد و عامل تهيه و توزيع مواد مخدر موفق به كشف يك‌هزار و 590 كيلوگرم انواع مواد مخدر شدند.
راستي، در تشريح جزئيات اين خبر ادامه داد: در جريان اجراي اين عمليات‌ها بيش از 174 كيلوگرم هروئين،11 كيلو و 436 گرم شيشه، 861 كيلو ترياك، 274 كيلو ساير مواد مخدركشف و ضبط شده است.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان آذربايجان ‌شرقي تصريح كرد: در راستاي اين عمليات‌ها 26 باند عملياتي متلاشي شد، همچنين 2 هزار و 665 پرونده تشكيل و براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام شدند.
وي تاكيد كرد: از جمله برنامه‌ها و رويكردهاي اساسي پليس در مبارزه با گسترش بلاي خانمانسوز اعتياد، برگزاري جلسات آگاه‌سازي و ارائه آموزش‌هاي همگاني براي اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان است.
راستي با اشاره به گسترش برخورد پليس با قاچاقچيان و توزيع‌كنندگان مواد مخدر در استان خاطر‌نشان كرد: توزيع مواد مخدر به يكي از دغدغه‌هاي مردم استان تبديل شده كه فرماندهي انتظامي استان با به كارگيري تمام توان و امكانات خود برخورد با توزيع‌كنندگان مواد افيوني را در دستور كار خود قرار داده است.



نوشته شده در   پنجشنبه 16 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode