ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 14 دي 1389     |     کد : 13603

تماشاگران تبريزي موجب آشتي تماشاگران با فوتبال هستند

نايب رئيس فدراسيون فوتبال كشور تماشاگران تبريز را عامل مهمي در آشتي تماشاگران كشور با فوتبال دانست.

 نايب رئيس فدراسيون فوتبال كشور تماشاگران تبريز را عامل مهمي در آشتي تماشاگران كشور با فوتبال دانست.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت بدني آذربايجان شرقي، مهدي تاج در ديدار با سيدمحمد شروين‌ اسبقيان مدير كل تربيت بدني آذربايجان شرقي گفت: جايگاه فوتبال تبريز براي فدراسيون به دليل داشتن دو تيم در ليگ برتر، دو تيم در ليگ دسته و دو تيم در ليگ برتر فوتسال حائز اهميت است.
وي افزود: شهر تبريز شهر «اولين‌ها» و هميشه براي فوتبال كشور در ميادين بزرگ ورزشي در رشته فوتبال افتخارآفرين بوده و بر اين اساس جلسه ليگ را براي نخستين بار در كشور در شهر تبريز برگزار كرديم تا گام خيري در اجراي برنامه سازمان ليگ باشد.
نايب رئيس فدراسيون فوتبال كشور، تماشاگران تبريز را عامل مهمي در آشتي تماشاگران كشور با فوتبال دانست و گفت: تماشاگران فهيم تبريز و طرفدران پروشور تراكتورسازي در ليگ برتر فوتبال با حضورهاي پرشور و صدها هزار نفري خود شور و شوق فراواني را بر بدنه فوتبال كشور تزريق كردند.
تاج بيان داشت: بخش خصوصي‌سازي در فوتبال تبريز به خوبي اجرا مي‌شود و خصوصي‌سازي در تبريز بايد الگوي شهرهاي ديگر باشد.
وي، در خصوص انتقال تيم‌هاي ليگ برتري به شهرها گفت: فوتبال تبريز و تيم تراكتورسازي با صبر و شكيبايي و پس از هشت سال و با حمايت دكتر بيگي استاندار ورزش دوست آذربايجان شرقي به ليگ برتر وارد شد ولي شهرهايي كه خواهان تيم‌هاي ليگ برتري هستند با مشكلات متعددي روبه‌رو هستند.
نايب رئيس فدراسيون فوتبال كشور افزود: شهرها و استان‌هايي خواهان تيم‌هاي ليگ برتري همانند تولد نوزادي نارس است كه تركيب و توان لازم را ندارد و عقبه لازم براي رشد و حضور قوي را در ليگ برتر نخواهد داشت.
مهدي تاج به همراه جمعي از مسئولان سازمان ليگ علاوه بر ديدار با مدير كل تربيت بدني آذربايجان شرقي كلنگ احداث ساختمان جديد هيئت فوتبال تبريز به دستان مدير كل تربيت بدني به زمين زده شد.



نوشته شده در   سه شنبه 14 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode