ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 8 دي 1389     |     کد : 13362

ارسال 1000 اثر به سوگواره سراسري عكس «قاب خالي خورشيد»

دبير دومين سوگواره سراسري عكس « قاب خالي خورشيد» گفت: تا به حال بيش از يك‌هزار اثر از عكاسان معتبر كشور به دبيرخانه اين سوگواره سراسري ارسال شده است.

 دبير دومين سوگواره سراسري عكس « قاب خالي خورشيد» گفت: تا به حال بيش از يك‌هزار اثر از عكاسان معتبر كشور به دبيرخانه اين سوگواره سراسري ارسال شده است.

كريم متقي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: با گذشت 30 روز از اعلام فراخوان سوگواره سراسري عكس «قاب خالي خورشيد» بيش از يك‌هزار اثر به دبيرخانه اين سوگواره ارسال شده است.
وي افزود: اكثر شركت‌كنندگان در اين سوگواره غير بومي هستند و اين نشانگر اعتبار اين سوگواره است كه با وجود گذشت تنها دو سال از سابقه اين سوگواره، استقبال خوبي به عمل آمده است.
دبير دومين سوگواره سراسري عكس «قاب خالي خورشيد» تصريح كرد: علاقمندان مي‌توانند آثار خود را تا پايان وقت اداري 10 دي 89 به دبيرخانه اين سوگواره ارسال كنند.
وي يادآور شد: بديهي است به آثاري كه بعد از اتمام مقرر به دبيرخانه برسند ترتيب اثر داده نمي‌شود.
متقي خاطرنشان كرد: شركت عكاسان سراسر كشور در اين سوگواره آزاد بوده و هر عكاس مجاز است حداكثر 10 قطعه تك عكسِ (رنگي يا سياه و سفيد) خود را براي شركت در اين سوگواره ارسال كند همچنين به عكس‌هاي دست‌كاري شده و مجموعه عكس پذيرفته نمي‌شوند.
وي تصريح كرد: در صورت تهيه عكس با دوربين‌هاي فيلمي، نگاتيو تصوير را اسكن و به ‌صورت ديجيتال ارسال شود، همچنين دبيرخانه از پذيرش عكس‌هاي تهيه شده توسط گوشي‌هاي موبايل معذور است.
متقي اذعان داشت: مراسم افتتاحيه نمايشگاه، اختتاميه سوگواره و اهداي جوايز ساعت 16، 25 بهمن 89 در تالار اجتماعات عمارت شهرداري تبريز برگزار خواهد شد.
نخستين سوگواره سراسري عكس «قاب خالي خورشيد» سال گذشته توسط سازمان فرهنگي هنري شهرداري تبريز برگزار شده بود.


نوشته شده در   چهارشنبه 8 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode