ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 5 دي 1389     |     کد : 13240

تونل‌هاي آزادراه پيامبر اعظم بستان آباد آماده افتتاح است

فرماندار شهرستان بستان‌آباد گفت: با فعاليت‌هاي انجام گرفته در آزادراه پيامبر اعظم تونل‌هاي دوقلوي شبلي بستان آباد آماده افتتاح است.

 فرماندار شهرستان بستان‌آباد گفت: با فعاليت‌هاي انجام گرفته در آزادراه پيامبر اعظم تونل‌هاي دوقلوي شبلي بستان آباد آماده افتتاح است.
به گزارش خبگرزاري فارس از بستان‌آباد، رجب عباسيان صبح امروز در مراسم گراميداشت روز راهدار و تجليل از راهداران شهرستان بستان‌آباد اظهار داشت: با استفاده از منابع درآمدي حاصل از قانون هدفمند كردن يارانه‌ها، مي‌توان دو برابر وضعيت موجود در كشور راه ساخت.
وي اضافه كرد: در يك سال گذشته در شهرستان بستان‌آباد به اندازه هشت سال در زمينه احداث، شن‌ريزي، آسفالت فعاليت عمراني صورت گرفته است و امروز از لحاظ راه‌هاي ايمن مناسب و استاندارد در وضعيت مطلوبي قرار داريم.
فرماندار شهرستان بستان‌آباد گفت: راه شريان حيات جامعه است و راهداران در اين زمينه نقش اصلي را دارند و راحتي و ايمني عبور و مرور سفرها نتيجه تلاش‌هاي راهداران است و اگر ما بتوانيم راه‌هاي موجود در كشور را به سطح استانداردهاي جهاني ارتقا دهيم، مي‌توانيم از درآمدهاي ترانزيت نيز برخوردار شويم.
عباسيان اظهار داشت: با فعاليت‌هاي انجام گرفته در آزاد راه پيامبر اعظم تونل‌هاي دوقلوي شبلي آماده افتتاح است و براي احداث هر يك كيلومتر راه در اين آزاد راه يك ميليارد و 400 ميليون تومان هزينه صورت گرفته است و اميدواريم با نصب دستگاه‌هاي تهويه شاهد عبور و مرور خودروها از اين تونل‌ها باشيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تشكر از مردم در اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها اظهار داشت: آرامش موجود در كشور ناشي از درك بالاي مردم ايران اسلامي بوده و بدخواهان نظام كه به دنبال اخلال در اجراي اين طرح بودند ناكام ماندند.
فرماندار بستان‌آباد به صرفه‌جويي‌هاي ناشي از اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها اشاره كرد و گفت: با استفاده از منابع درآمدي اين طرح مي‌توان دو برابر وضعيت موجود در كشور راه احداث كرد.
عباسيان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: با توجه به ترافيك مسير جاده قديم بستان‌آباد ـ قره‌چمن و براي جلوگيري از تصادفات در اين محور به زودي خودروهاي سنگين و نيمه سنگين فقط از آزاد راه پيامبر اعظم (ص) عبور خواهند كرد.
وي گفت: با تلاش مسئولان شهرستان‌هاي سراب و بستان‌آباد عمليات اجرايي چهار بانده كردن اين محور از هر دو طرف آغاز شده است.


نوشته شده در   يکشنبه 5 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode