ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 دي 1389     |     کد : 13200

كمالوند: در تراكتورسازي نظم و مديريت حرف اول را مي زنند

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: مديريت و نظم در تيم حرف اول را مي زنند و بازيكن سالاري و يا مربي سالاري در اين تيم وجود ندارد.

 
سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: مديريت و نظم در تيم حرف اول را مي زنند و بازيكن سالاري و يا مربي سالاري در اين تيم وجود ندارد.
به گزارش روز پنجشنبه ايرنا، 'فراز كمالوند' پس از برد يك بر صفر تيمش مقابل شهرداري تبريز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مديريت خوبي در راس باشگاه قرار دارد و همين مديريت خوب ، يكي از عوامل موفقيتهاي به دست آمده تيم تاكنون بوده است.
وي اضافه كرد: تراكتورسازي روند رو به رشدي را طي مي كند و در چهار هفته اخير نتايج خوبي مقابل حريفان گرفته كه كمتر تيم شهرستاني موفق به انجام آن در ليگ شده است.
كمالوند با اشاره به بازي خوب بازيكنان تيمش مقابل شهرداري تبريز ، گفت: بازيكنان در اين ديدار از جان مايه گذاشتند و موقعيت خوبي هم به دست آوردند اما تنها يكبار موفق به بازكردن دروازه حريف شدند.
وي خاطرنشان كرد: فوتبالي كه تراكتورسازي ارايه مي دهد قابل تحسين است و اگر سهميه آسيايي هم نگيرد باز قابل احتدام است.
وي با ابراز خوشحالي از كسب سه امتياز اين بازي، افزود: تيم هاي سپاهان و مس كه بالاتر از ما و در رده هاي دوم و سوم جدول رده بندي قرار دارند هر دو در تبريز بايد با ما بازي كنند و بازي در تبريز براي هر تيمي سخت و دشوار است.
كمالوند گفت: فوتبالي هم كه از سوي شهرداري در اين ديدار ارايه شد، كاملا با استراتژي دفاعي بود و قابل احترام است چرا كه ما نيز در برخي از بازي هايمان، همانند شهرداري با سيستم دفاعي بازي مي كنيم.
ديدار تيمهاي همشهري تراكتورسازي و شهرداري تبريز از هفته بيستم رقابت هاي ليگ برتر با گل دقيقه 95 محمد نصرتي كه از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد به نفع تراكتورسازي به پايان رسيد تا اين تيم با 34 امتياز و با تفاضل گل كمتر نسبت به سپاهان و مس در رده چهارم قرار گيرد.
'حميد درخشان' سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز نيز در مصاحبه مطبوعاتي پس از بازي حاضر نشد و تيمش با توجه به نتايج ديگر بازي ها، با 20 امتياز و سقوط شش پله اي در رده هفدهم جاي گرفت.



نوشته شده در   جمعه 3 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode