ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 30 آذر 1389     |     کد : 13065

راه‌اندازي مجتمع فرهنگي ديجيتالي در تبريز

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از راه‌اندازي مجتمع فرهنگي ديجيتالي و اينترنت پاك در تبريز خبر داد.

 
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از راه‌اندازي مجتمع فرهنگي ديجيتالي و اينترنت پاك در تبريز خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، علي داننده با اشاره به اهميت بهره‌گيري از فناوري نوين اطلاعات و ارتباطات در عرصه فرهنگ و هنر خاطرنشان كرد: مجتمع فرهنگي ديجيتال با در اختيار گذاردن ابزار توليد رسانه‌هاي ديجيتال نقش مهمي در ساماندهي و هدايت فرآيند توليد بر عهده خواهد داشت.
وي همچنين با اشاره به راه‌اندازي 15 خانه فرهنگ ديجيتالي در كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان افزود: مجتمع فرهنگي ديجيتالي استان علاوه بر داشتن امكانات ويژه نسبت به ساير خانه‌هاي فرهنگي ديجيتال، نقش پشتيباني و هدايت ‌كننده ساير مراكز فرهنگي ديجيتال در سطح استان را بر عهده خواهد داشت.
داننده فضاي فيزيكي مناسب با ضوابط دبيرخانه شبكه ملي فرهنگي را از ملزومات راه‌اندازي مجتمع فرهنگي ديجيتالي عنوان كرد و گفت: مجتمع فرهنگي ديجيتالي آذربايجان شرقي در نگارخانه استاد رسام نخجواني با مساحت 500 مترمربع در مجتمع فرهنگي هنري 29 بهمن تبريز راه‌اندازي مي‌شود.
وي افزود: مجتمع ديجيتالي ياد شده وظيفه شناسايي، فعالسازي و حمايت از اشخاص حقيقي و حقوقي فعال در حوزه توليد محتواي ديجيتال در زمينه‌هاي مختلف به خصوص فرهنگي هنري استان را بر عهده دارد.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان با اشاره به ويژگي‌هاي مراكز فرهنگي ديجيتال گفت: اين مركز شامل ارائه خدمات الكترونيك، محتواي تلفن همراه، بازي‌هاي رايانه‌اي، ‌نرم‌افزارهاي رايانه‌اي، آموزش، كارگاه تخصصي توليد و همچنين اينترنت پاك است.
داننده افزود: طرح اينترنت پاك شامل گزينش 3‌هزار سايت معتبر و تأييد شده از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بوده كه در اختيار كاربران و اصحاب فرهنگ و هنر قرار داده مي‌شود.


نوشته شده در   سه شنبه 30 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode